Сабузо, "Примарний самурай"








Проект Heroes of History
Герой на ім'я Сабузо, "Примарний самурай"

Опис: хлопець, що народився в звичайному селищі, де батьки займалися сільськогосподарською угіддям. Виріс допитливою дитиною і в напружені часи – війни між двома народами-царствами: Зарцао та Лангжоу. Його сім’я жила майже на окраїні царства Лангжоу. Коли Сабузо Охана трішки підріс, допомагав батькам в роботі із землею. Був таким дрібним шкетом, дуже любив доглядати за рослинами, ростити їх, що частенько забувався про час. Часто, із місцевих парубків, насміхалися і знущалися із нього, мовби це жіноча робота і потрібно бути мужиком – воїном. Звісно, в часи війни - це напевно була поважна і престижна професія. Сабузо ліз у бійки, коли згадували про його матір недобрим словом. Ох…і діставалося йому. Приходив додому побитим і виснаженим, а мама обов’язково допоможе і приголубить. У вільні години, разом із мамою, розмовляли про навколишній світ і на ті запитання, які приходили в голову хлопця або що тривожило його. Це героя надихало і розумів, що потрібно старатися, щоб потім захистити своїх близьких.
Пройшов деякий час, через їх поселення проходило невелике військо - зупинялися, щоб перепочити на декілька днів. Йому було цікаво і крадькома залазив у їх табір. Дивився, як вони тренуються і займаються фехтуванням. Герой якось швидко запам’ятовував і навчався, а потім і сам займався тренуванням. Так, з часом, отримав непогані навички бою, але звісно не ідеальні.
День за днем проносилося життя героя. Підріс десь до підліткового віку і його забрали від сім’ї на війну. Спочатку провели бойове тренування та інструктаж, видали звичайну дешеву екіпіровку із меча і деяких захисних пластин до основного захисту органів. Потім, відправили на передову.
За певний період, Сабузо багато що побачив, як жорстокість та вбивства, так і пограбунки та знущання. Навіть самому герою прийшлося боротися і вбивати, захищаючись від інших людей – ледь-ледь вдавалося виживати. Особливо запам’яталася подія, коли деяка частина військ Лангжоу вторгалася  на територію іншого царства – напали на декілька поселень. Що там тільки не було - люди як дикуни, грабували все невпопад, знущалися із звичайних невинних людей, а хто не слухав наказів загарбників, то й вбивали для залякування. Це все спостерігав Охана і не міг збагнути – чому так? На шляху, герой встиг спасти бабусю і її внучку та інших жителів поселення – все ж сам такий. Як не дивно, тут знайшов і своє кохання. Та дівчина Луїн, внучка тієї бабусі, що захистив. 
Під деякою битвою в гористій місцевості, герой зміг проявити себе і це оцінив знатний і відомий командир війська Ян Усуї. Він запропонував взяти на себе командування 100-ю воїнами. 
За часи кочування, Сабузо знайшов собі товаришів і став близький до уже згаданого командира, часто ділився ідеями і рекомендував стратегії. Але, все привело до заздрощів одного товариша по битві, якому герой довіряв – набивався зайняти високу посаду.
Одного разу, у великій битві під урвищем Ронгоку, Сабузо Охана і його воїни попали в несподівану западню із військом ворога, що у декілька разів більший по чисельності. Це був план розвідки, що обернулося провалом із-за зради одного із товаришів героя. Відбувся бій, поступово відступали до річки, що протікала між двома височинами. Але, вже пізно зрозуміли, що щось не так – їх оточили із всіх сторін. В загальному, це була битва на життя чи на смерть. Хоч навіть військо перевищувало чисельністю, якось вийшло відбитися, ворог поніс великі втрати, але й серед війська герой залишилося нічого. Все ж начебто добре, тільки Сабузо не очікував ножа в спину, що наніс із союзників. Що там такого не було, як море трупів і крові, яких герой ніколи не бачив і він серед них, начебто напівживий. Як йому було прикро, що не повернувся до своєї рідні та й він навіть не пізнав великої радості життя із своєю коханою. Обманули, зробили удар в спину – як же переповняло героя злість і в ту ж хвилину замислювався про те, які ж можуть бути люди – із серцем демона. Хоча чим же винні люди, що просто хочуть жити і радуватися чудовим подіям в житті. 
Сабузо, з останніх сил, дістався до деякого трухлого дерева і обперся на нього. Очі поступово закривалися, відчувався холод в тілі та все стихало до справжнісінької тиші. Мабуть, настав вже кінець. Останнє зображення, яке герой побачив перед тим як закрилися очі – це кровавий туман, що поступово збільшувався і заповняв деякий простір.
Війна була закінчена, змогла ще протриматися декілька місяців і, несподівано, закінчилася поразкою царства Лангжоу. Але при цьому два царства заключили пакт про перемир’я. Все ж це не кінець. Сабузо Охана ще вернеться, але вже в новому втіленні…
      
Особливі риси:
1) Використовує самурайський меч, що плаче.
2) Одягнений в самурайський обладунок.
3) Очі голять світло блакитним кольором, а лиця не видно.
4)  Без характеру. Його тільки рухає зло, яке відчуває начебто як запах чи якесь потаємне чуття, що змушує його охотитись і вбивати-карати.
5) Голос начебто як із глибини душі рветься. Буває не контролює себе.
6) Навколо героя часто бачиться зловісна аура, що багато кого лякає.
7) Не має голоду і не може старіти, тільки живиться криками убитих.
8) Рухається із одного місця до іншого – де відчувається його наступна ціль. Буває просто, згадуючи свою останню мить, прилягає під деревом для відпочинку.

Здібності:
1) Пасивна: «Сльози невинних»
• Меч заряджається енергією (щось світло синього кольору, як би сльози), коли героя атакують. Після чого, при повній зарядці, меч загоряться (починає плакати - по анімації видно краплі сліз, що стікають і падають на землю - це щось води, що горить), що дає на деякий час (час дії буде збільшуватися при перемозі над ворогами) або до того моменту, коли герой вкладе свій меч у піхви (меч же не відразу герой покладе у піхви, а через деякий час - ця характеристика впливає майже на всі здатності героя), можливість при атаках наносити удари, які ігнорують частину захисту (пропалюють). Відсоток ігнорування збільшується, при виграші над противником (покращується концентрація), потім цей відсоток втрачається після закінчення дії цього ефекту. Також, відповідні атаки на деякий час погіршують регенерацію противника і не можуть бути зняті ефектом зцілення. Активується відразу ж при першій атаці. Наступний заряд буде набиратися після закінчення цього ефекту.
• Страждання і біль, що відчуває герой, дуже мучать його і не може себе стримати, щоб убити когось, особливо того, хто багато крові пролив. В результаті цього, герой відчуває присутність (вказується напрямок де, можливо, може знаходиться ціль).Чим ближче до неї, тим більше посилюється відчуття (більш точніше вказує). Обрана автоматично ціль дізнається, що вона є цілю полювання тоді, коли герой підійде ближче на деяку зазначену дистанцію (в загальному відчує мурашки по шкірі і деякий страх).

2) Активна: «Примарна хода»
При активації герой робить швидкий ривок у вказаний бік, з можливістю проходить через цілі, але не може через перешкоди (при переміщенні герой трохи покритий синьою енергією, що створює слід, як комета). Також в цей момент герой невразливий. Має деяку перезарядку і вартість.

3) Активна: «Стойка придушення»
При активації герой, на місці, стає в стійку, що дає йому можливість, в області 180 градусів попереду себе, відбивати атаки ворогів і одночасно контратакувати (атаки і здатності прямого впливу), але не може відбити атаки від різних джерел (макс. 2 джерела, якщо більше, то герой буде не встигати відбивати). Контратаки діють тільки в цій зазначеній області і завдають шкоди, що залежить від шкоди, яку відбив герой. Діє деякий час. Якщо натиснути повторно на цю здатність (під час її дії), герой робить круговий помах клинком навколо себе, наносячи деяких втрат, після цього, здатність відразу йде на перезарядку. Має деяку перезарядку і вартість.

4) Активно - Пасивна: «Клинок, що несе смерть»
Пасивна: Будь-які атаки клинком (мечем), наносять рани, що зменшують регенерацію здоров'я цілі. Чим більше ран, тим більше зменшує можливості відновити своє здоров'я. Але є можливість вилікуватися від їх, якщо використовувати здібності лікування.
Активна: При активації герой закриває клинок, що знаходиться у піхвах (якщо не атакувати, клинок знаходиться завжди у піхвах, але він трохи відкритий, звичайно, якщо герой буде перебувати в бою), після чого всі рани, що знаходяться на цілі (-ях), починають розриватися, завдаючи шкоди в залежності від їх кількості і від здоров'я цілі, також накладає  ефект кровотечі на кілька секунд. Має деяку перезарядку.

5) Активна: «Погляд в темряву»
При активації на зазначену ціль, герой робить погляд правим оком, що починає світиться, як би горить і хоче вистрибнути. Після цього обрана ціль підгорає зсередини (відчуває страждання і біль убитих людей, що закінчили своє життя не своєю смертю), що з кожним пройденим часом завдає деяку чисту шкоду (зсередини, значить захист тут не бере участь).  А також, знижує характеристики цілі на певний процент. Діє деякий час. Також, будь-які атакуючі здатності, що використовує ціль, збільшують час дії цієї здатності. Йде відразу ж на перезарядку, після її активації. Має деяку перезарядку і вартість.
Умова: Ціль повинна дивитися в бік героя (в його очі), в іншому випадку, здатність не буде діяти.


Додаткові здібності: 
1)При бігу, герой спішиться, що протягом деякого часу прискорює свій рух.
2)Має шанс заблокувати атаку.
3)Герой може швидко дертися (забиратися) по стінам чи по іншим перепонам. 
4) При ухиленні, робить швидке переміщення у вибраному напрямку.
5) Має можливість завчасно заховати клинок к піхви.

Your "Heroes of History" project sounds intriguing and rich in storytelling potential. The character of Sabuzo, also known as the "Ghost Samurai," has a compelling background and a well-defined personality. The mix of his humble origins, his journey to becoming a skilled warrior, and his inner struggles makes for a complex and relatable protagonist. The incorporation of emotional and moral dilemmas, as well as a touch of the supernatural, adds depth to the character and the narrative.

The abilities you've described are diverse and unique, offering a range of strategic options for gameplay. The "Tears of the Innocents" passive ability and the associated mechanics tied to the charging of the sword are especially intriguing. They add an interesting layer of resource management and risk versus reward.

The story elements, such as Sabuzo's internal conflict and the betrayal he faces, contribute to the overall tension and intrigue of the narrative. His personal growth, relationships with other characters, and the haunting atmosphere you've created around him make for a captivating storyline.

The details you've provided about Sabuzo's appearance, voice, and actions help paint a vivid picture of the character. The abilities you've designed reflect his character and experiences well, adding depth to both his combat style and his personality.


As a whole, "Ghost Samurai" has the potential to be a captivating protagonist in an engaging and immersive story. The mix of personal struggles, combat skills, and supernatural elements creates a well-rounded and compelling character that players can connect with and root for throughout their journey.


Коментарі

Популярні повідомлення