Проект Heroes of History

Heroes of the History  - ігровий проект в жанрі щось подібному як "Multiplayer Online Battle Arena ". Але, тільки має певні схожі риси. При цьому ігровий процес відбувається від 3-го лиця.

Ви як гравець являєтесь одним із викликачів (призивателем) героїв. Тобто, ви створюєте свого ігрового персонажа - Аватара. Аватар - це ваш зареєстрований персонаж, з яким взаємодієте із іншими гравцями: спілкуєтеся, переміщаєтеся по ігровому простору, емоції, покупки і т. інше. Також, він являється посередником між гравцем і вибраним героєм. Суть гри базується на всесвітньому турнірі, в якому ви є призивателем певного героя для битви в різноманітних режимах (на даний момент є 5 режимів гри). Кожний аватар має на руці спеціальний браслет. Саме за його допомогою, гравець може зайти в меню персонажа: переглядати стан, вибрати героя, робити покупки, переглядати статистику, приєднуватися до команди і деякі інші дії. 

Всі герої різноманітні і незвичайні, в кожного є своя історія, яку буквально несе на собі. Вони не піддаються певній класифікації чи ролі, але в грі розподіляться самі гравці на відповідні спеціалізації: Захисник, Підтримка, Розвідник, Контролер, Майстер дальнього бою, Майстер ближнього бою, Чаклун, Адаптований майстер (існує поєднання). Гравець сам підбирає собі на чому він краще спеціалізується або сама гра підбирає залежно від статистики. Потім, знаходяться самі герої під цю спеціалізацію. Можу із впевненістю сказати, що герої багатофункціональні своїми здібностями. Хотілося передати їх так, щоб показати характерні риси кожного окремо виділеного персонажа. Зробіть правильний вибір... Зараз в наявності продумані вже десь в межах 100 і більше ігрових персонажів історій.

Потрібно розуміти, що не так важливо яка спеціалізація більш близька і який у вас стиль гри - все ж таки, це командна гра, а в кожній команді свій склад гравців, тактик бою і запланованих стратегій. Тобто, завжди знайдеться група людей, що приймуть в команду. Ваша спеціалізація, улюблені герої і навички гри допоможуть знайти свою команду, а сама суть команди в тому, щоб підбирати тих гравців, які підходять під стиль гри чи тактику бою - дозволять дійти до виграшу в турнірі.

Отже, вам на вибір є велика кількість різноманітних героїв. Спочатку виберете одного, пізніше іншого. При цьому, можете розглянути в режимі тренування всіх героїв, ну щоб не помилитися із вибором. Режимів гри, території, погодні умови відрізняються своєю різноманітністю, що розбавляє ігровий процес. Мається на увазі, території на яких відбуваються турніри можуть вплинути на хід гри, а саме: погодні умови (сніг, дощ, сонячна погода, ніч чи день і т.д.), живність (хижаки, рослинність), рельєф (обвали, гори, впадини і т.д.) і багато інших явищ. Можна ігрову карту зробити союзником (вивчаючи її) або ворогом. Всі герої підпорядковуються умовам вибраної території. Тобто, одні можуть підсилитися, а деякі навпаки. Задача гравців зрозуміти ці плюси і мінуси, підібрати тих героїв, які необхідні для виграшу, ну і звісно продумати стратегію - ця механіка чи функція дозволяє урізноманітнити ігровий процес.

Ця гра подібна до жанру МОВА, в якому основну частину займають герої, в яких є здібності. Ну тут по стандарту, мається 5-ть здібностей. Одна основна пасивна, а інші - активні або активні-пасивні. Система розвитку базується на отриманні очок за виконання поставлених умов, а потім - автоматичному покращені здібностей і характеристик. Дана механіка призначена для того, щоб не відволікатися від ігрового процесу, а також, щоб розробити власний метод розвитку персонажа під час гри, що знову дозволяє урізноманітнити ігровий процес. Предметів для покупок за валюту як таких не має, є тільки деякі допоміжні активні предмети (еліксири, деякі артефакти, димові шашки і т.і.).  Ці допоміжні предмети можуть виручити в скрутну хвилину або розширити можливості персонажів під час боїв чи відступу.

Крім здібностей персонажів присутні додаткові здібності під час руху, ухилень, блоку та інших дій. Наприклад, деякий персонаж може блокувати атаку щитом, інші можуть ухилятися кувирками чи в інший спосіб, а деякі переміщуються паркуром і т. інше. Можна наголосити на тому, що ці додаткові можливості добавляють в гру більше динамічності і звісно так цікавіше. От наприклад, є такий персонаж, що може вистрілювати стрілу із канатом - вистрілити на гілку дерева чи на іншу перепону, а потім як варіант допоможе перестригнути прірву. Ну ще наприклад, є персонаж, що має механічну ногу і руку, що дозволяє запригувати на перепони і швидко залазити. Таких прикладів можна навести безліч. 

На мою думку, відповідний проект дуже цікавий, особливо в галузі кіберспорту. Присутні різноманіття персонажів, локацій і режимів, що дає можливість урізноманітнити ігровий процес із кожним виходом на турнір. Крім цього, є місця для спілкування із іншими гравцями, робити походи по магазинам, ділитися досвідом із новачками (гайди), видозмінювати персонажів, знайомитися з їх історіями і багато іншого, що може зацікавити для чудового проведення часу. Але, для цього необхідно детально розробити концепт проекту і добротно його виконати. Пізніше, підтримувати його, а все інше - для себе знайдуть гравці.


Game Concept: Heroes of the History - Multiplayer Online Battle Arena (MOBA)

Setting: A fantastical world filled with diverse landscapes, from mystical forests to ancient ruins. The game world is the stage for a global tournament where summoners bring their chosen heroes to battle in various modes and terrains.

Gameplay Overview:

In "Heroes of the History," players take on the role of summoners who control unique heroes in fast-paced 3rd-person multiplayer battles. The game features a diverse roster of over 100 heroes, each with their own abilities, stories, and playstyles. The gameplay revolves around strategic team-based battles, and players must consider their hero selection, abilities, and the unique conditions of the battlegrounds to emerge victorious.

Key Features:

  1. Avatar Interaction: Players create and control avatars that serve as their in-game characters. Avatars act as intermediaries between players and heroes, enabling communication, exploration, and customization.

  2. Hero Specialization: Players select a specialization (Defender, Support, Scout, Controller, Ranged Master, Melee Master, Sorcerer, or Adapted Master) which guides their role in battles. Heroes themselves are multifunctional and not limited to rigid classifications, promoting diverse strategies and team compositions.

  3. Dynamic Battlegrounds: Terrains affect gameplay, offering advantages and disadvantages to different heroes. Weather conditions, animals, and terrain features create a dynamic battlefield that players must adapt to.

  4. Abilities and Development: Each hero possesses five unique abilities - one passive and others active or active-passive. The development system involves earning points by meeting conditions, leading to automatic ability and characteristic improvements, promoting dynamic skill growth.

  5. Additional Abilities: Heroes have movement-related abilities that add dynamism to battles. Dodges, blocks, and parkour moves enhance tactical options and allow players to navigate terrain creatively.

  6. Branching Narratives: Heroes carry their stories, adding depth to the game's lore. Interaction with heroes' stories enhances immersion and emotional investment.

  7. Tournament-Based Gameplay: The core of the game centers around a worldwide tournament, offering various game modes, including competitive ranked matches, team-based battles, objective-focused modes, and more.

Target Audience:

Gamers interested in competitive multiplayer experiences, MOBA enthusiasts, and those who enjoy diverse hero rosters, strategic team play, and immersive storytelling.

Unique Selling Points:

  1. Customization and Strategy: Players can find the right heroes and playstyle that resonate with them, while still contributing to the team's victory through strategic decisions.

  2. Varied Gameplay: The combination of diverse heroes, terrains, weather conditions, and game modes ensures no two matches are the same.

  3. Narrative Integration: Each hero's backstory and the game's branching narratives add layers of depth, allowing players to connect with the characters they control.

  4. Esports Potential: The blend of dynamic gameplay, strategic depth, and team coordination makes the game a candidate for esports competitions.

Conclusion:

"Heroes of the History" presents a rich multiplayer experience that combines elements of MOBAs with a dynamic third-person perspective. The extensive hero roster, diverse battlegrounds, and strategic depth promise an engaging and ever-evolving gameplay experience. With careful execution and support, the game could carve its niche in the competitive gaming landscape while providing players with a captivating world to explore and conquer.


Концепція гри: Heroes of the History - багатокористувацька мережева бойова арена (MOBA)

Місце дії: фантастичний світ, наповнений різноманітними ландшафтами, від містичних лісів до стародавніх руїн. Ігровий світ є сценою для глобального турніру, де призивачі приводять обраних ними героїв до битви в різних режимах і на місцевості.

Огляд ігрового процесу:

У «Heroes of the History» гравці беруть на себе роль призивачів , які керують унікальними героями у швидкоплинних багатокористувацьких битвах від 3-ї особи. У грі представлено різноманітний список із понад 100 героїв, кожен зі своїми здібностями, історіями та стилем гри. Геймплей обертається навколо стратегічних командних битв, і гравці повинні враховувати вибір своїх героїв, здібності та унікальні умови на полях битв, щоб вийти переможцями.

Ключові особливості:

1.    Взаємодія з аватарами: гравці створюють і керують аватарами, які служать їх персонажами в грі. Аватари діють як посередники між гравцями та героями, уможливлюючи спілкування, дослідження та налаштування.

2.    Спеціалізація героя: гравці обирають спеціалізацію (Захисник, Підтримка, Розвідник, Контролер, Майстер дальнього бою, Майстер ближнього бою, Чарівник або Пристосований майстер), яка визначає їхню роль у битвах. Самі герої багатофункціональні і не обмежуються жорсткими класифікаціями, пропагуючи різноманітні стратегії та склади команд.

3.    Динамічні поля бою: місцевості впливають на ігровий процес, надаючи переваги та недоліки різним героям. Погодні умови, тварини та особливості місцевості створюють динамічне поле бою, до якого гравці повинні адаптуватися .

4.    Здібності та розвиток: кожен герой володіє п'ятьма унікальними здібностями - однією пасивною та іншими активними або активно-пасивними. Система розвитку включає заробіток балів за виконання умов, що призводить до автоматичного покращення здібностей і характеристик, сприяючи динамічному зростанню навичок.

5.    Додаткові здібності: герої мають пов’язані з рухом здібності, які додають динамізму битвам. Ухилення, блоки та прийоми паркуру покращують тактичні можливості та дозволяють гравцям творчо орієнтуватися на місцевості.

6.    Розгалужені наративи: герої розповідають свої історії, додаючи глибини історії гри. Взаємодія з історіями героїв посилює занурення та емоційне вкладення.

7.    Геймплей на основі турнірів: ядро гри зосереджено навколо всесвітнього турніру, що пропонує різні ігрові режими, включаючи змагальні рейтингові матчі, командні битви, режими, орієнтовані на цілі, тощо.

Цільова аудиторія:

Геймери, які цікавляться багатокористувацькими змаганнями, ентузіасти MOBA та ті, хто любить різноманітні реєстри героїв, стратегічну командну гру та захоплююче оповідання.

Унікальні переваги продажу:

1.    Налаштування та стратегія. Гравці можуть знайти потрібних героїв і стиль гри, які їм підходять, і водночас сприяти перемозі команди через стратегічні рішення.

2.    Різноманітний ігровий процес: поєднання різноманітних героїв, ландшафтів, погодних умов і режимів гри гарантує, що немає двох однакових матчів.

3.    Інтеграція оповіді: передісторія кожного героя та розгалужені оповіді гри додають рівні глибини, дозволяючи гравцям спілкуватися з персонажами, якими вони керують.

4.    Кіберспортивний потенціал: поєднання динамічного ігрового процесу, стратегічної глибини та командної координації робить гру кандидатом на змагання з кіберспорту .

Висновок:

«Heroes of the History» представляє багатий багатокористувацький досвід, який поєднує елементи MOBA з динамічною перспективою від третьої особи. Великий список героїв, різноманітні поля битв і стратегічна глибина обіцяють захоплюючий ігровий процес, який постійно розвивається. Завдяки ретельному виконанню та підтримці гра могла б зайняти свою нішу в конкурентному ігровому середовищі, надаючи гравцям захоплюючий світ для дослідження та завоювання.

Коментарі

Популярні повідомлення