Сардина, «Моб»
Проект Heroes of History
Герой на ім'я Сардина, «Моб»
Опис: Сардина — представник раси гріксітів, невисоких, спритних і хитрих істот, здатних до надзвичайно швидких рухів і маніпуляцій. Вони володіють унікальними здібностями, що дозволяють їм ефективно використовувати навколишнє середовище і залишатися непомітними, надаючи перевагу тактичному бою та пасткам.
Особливі риси:
1) Зовнішність:
- Розмір: Невисокий зріст, приблизно 1,3 метра.
- Шкіра: Шкіра змінює колір залежно від навколишнього середовища та емоційного стану. Може бути світло-сірою, зеленою або бронзовою.
- Голова: Маленька, з великими виразними очима, що здатні змінювати колір залежно від освітлення.
- Вуха: Великі, гострі, схожі на вуха кажанів, що дозволяють чути звуки на великих відстанях.
- Хвіст: Тонкий, гнучкий хвіст, що допомагає зберігати рівновагу та маніпулювати предметами.
2) Характер:
- Хитрість і маніпуляція: Гріксіти — це народ, який здатен маніпулювати іншими, працюючи поодинці або в малих групах. Вони схильні до стратегічного мислення і завжди шукають перевагу у будь-якій ситуації.
- Схильність до автономії: Вони воліють діяти самостійно, часто займаючись шпигунством, рибальством чи торгівлею.
- Незалежність: Хоча в їхній культурі є певні об'єднання, вони завжди прагнуть до автономії та свободи.
3)Особливості:
- Маскування та спритність: Гріксіти мають здатність маскуватися в різних середовищах завдяки змінюваному кольору шкіри і надзвичайній гнучкості.
- Високий рівень слуху: Завдяки великим вухам вони можуть чути навіть найменші звуки, що дозволяє їм бути дуже обережними і уважними до небезпек.
- Магічні здібності: Хоча гріксіти не є магами за своєю природою, вони можуть створювати пастки, ілюзії та тимчасові магічні ефекти, маніпулюючи навколишнім середовищем.
- Психічна маніпуляція: Завдяки особливому зв'язку з природними елементами та здатності до впливу на емоції, гріксіти можуть змінювати психічний стан своїх ворогів, викликаючи страх або затьмарення розуму.
1) Пасивний: «Фінт»
При вдалому ухиленні, герой здатен зробити "фінт" - дає можливість здійснити додаткову атаку або ще одне ухилення.
2) Активна: «Швидкий крок»
При активації, герой на деякий час зосереджується на противнику, що дозволяє з деяким шансом ухилятися від атак, а також покращує витривалість (зменшує витрати), має ефект переслідування. Але, стає більш вразливим до атак зі сторони. Має деяку перезарядку і вартість.
3) Активна: «Псалка»
При активації, герой розміщує мітку у вказаному місці, яка існує протягом деякого часу. Можна розмістити обмежену кількість міток. Ефект дії такий: Якщо противник попаде в область дії мітки, то вона активується для обхвату мов капкан, що захоплює і заважає руху протягом декого часу. При спробі поворухнутись - вона через короткий час вибухає, що наносить деяку шкоду по області. Має деяку вартість і перезарядку.
4) Активно-Пасивна: «Покриття»
Пасивна: В покровах ночі, герой стає менш помітним і його атаки стають більш точними (має шанс нанести критичну шкоду).
Активна: При активації, тіло героя починає виділяти темно-сірий газ, який маскує його (стає менш помітним) і погіршує видимість противників (розпливчастість в очах), що вдихнули цей газ. Діє певний час. Має деяку перезарядку і вартість.
5) Активна: «Абсолютне відбиття»
При активації, герой має, долі секунди, можливість відбити повністю будь-яку атаку противника. Має деяку перезарядку і вартість.
Додаткові здібності:
1)При бігу, герой спішиться, що протягом деякого часу прискорює свій рух.
2)Має можливість за допомогою кинджалів дертися по перепонам.
3) Має додаткову атаку у вигляді кидка декількох метальних ножів.
4) При ухиленні, робить відскок із швидкими переміщенями.
Коментарі
Дописати коментар