Маркс, "Адепт пітьми"
Проект Heroes of History
Герой на ім'я Маркс, "Адепт пітьми"
Опис:
Маркс — чоловік із темним внутрішнім світом, чия душа була випробувана численними тягарями і темними ритуалами. Він має вигляд холодного, спокійного індивідуума, чий вигляд відображає його внутрішній конфлікт. Його бліде обличчя, чорне волосся і круглі окуляри надають йому вигляду загадкового і дещо похмурого інтелектуала. Його погляд спостерігає за навколишнім світом з відчуженням, а аура навколо нього — це поєднання холодної зосередженості і таємного страху, адже він має темний бік душі, якого намагається стримувати.
Маркс носить темно-сірий костюм, що складається з важкої куртки з елементами броні і темних тканин, які не привертають зайвої уваги. На правій руці закріплений компактний арбалет, який стріляє маленькими, але смертельно небезпечними болтами. Це його основна зброя, що дозволяє йому атакувати з відстані, а також захищатися від ворогів.
Особливі риси:
1. Зовнішність:
- Обличчя: Бліда шкіра, що свідчить про постійний
контакт із темною магією. Жовтий відтінок очей із чорним ореолом навколо
райдужки створює ефект "туманного погляду".
- Волосся: Густе чорне волосся з кількома
яскраво-зеленими пасмами, що нагадують про залишкову енергію ритуалів.
- Аксесуари: Круглі окуляри в тонкій чорній оправі, що
додають йому вигляду інтровертного інтелектуала.
- Одяг: Темно-сірий костюм із елементами броні, що приховує невеликі ушкодження від магічних експериментів. Чорні рукавички підкреслюють похмуру естетику.
- Компактний арбалет, що закріплений на руці, який стріляє болтами (невеличкими металевими стрілами).
2. Характер:
- Зовнішній спокій: Завжди здається холоднокровним і
зосередженим. Його голос тихий, але переконливий.
- Інтелектуальність: Маркс стратег і мислитель, який
не ухвалює рішень поспіхом. Любить аналізувати
ситуацію перед дією.
- Внутрішній конфлікт: Він постійно бореться із темною
стороною своєї душі. Хоче залишатися вільним від темних сил, але іноді
вони дають йому перевагу, і він це використовує.
- Ізоляція: Уникає глибоких стосунків, адже боїться,
що його темна природа може нашкодити близьким.
3. Особливості:
- Темна аура: Постійно випромінює слабке, ледь помітне
затемнення навколо себе, яке на підсвідомому рівні викликає тривогу в
оточуючих.
- Стійкість до магії: Завдяки темним ритуалам, має
високий рівень опору до магічних атак.
- Компактний арбалет: Завжди тримає при собі зброю, що
є не лише інструментом захисту, а й каналом для вивільнення темної
енергії.
- Майстерність у паркурі: Легко долає перешкоди, що
допомагає йому уникати бою або переслідувати супротивників.
- Темний дар: Може тимчасово черпати силу з темної
сторони, збільшуючи свою силу та швидкість, але це залишає слід на його
тілі чи душі.
Здібності:
Пасивний: "Закон збереження"
Арбалет Маркса наділяє темною енергетикою болти, якими стріляє під час атаки. Вони реагуючи на магічні атаки і/чи ефекти, поглинають і здійснюють невеликий вибух, що може додатково пошкодити противника і сповільнити рух на певний час.
Активна: "Потемніння"
Маркс випускає з арбалета болт, який при зіткненні випускає газ в межах області. Вдихаючи його противники отримують ефект потемніння в очах, що погіршує видимість протягом певного часу. Має деяку вартість і перезарядку.
Активна: "Простріл"
Маркс заряджає арбалет зарядом із декількох болтів, що при атаці здійснює залп у вказаному напрямі з можливістю до пробиття перепони чи захисту. Має деяку вартість та перезарядку.
Активна: "Обмін-віра"
При активації, герой може помітити противника чи союзника. Діє протягом деякого часу. При повторній активації, герой створює за спиною згусток чорного диму і вільно падає спиною в цю хмару. Таким чином, переміщується до поміченої цілі і обмінюється із нею місцями. Має обмежену область дії, вартість та перезарядку.
Активна: "Прихований ніж"
При активації, герой швидко дістає прихований зігнутий ніж і дозволяє, протягом певного часу, здійснити атаку, яка може критично ушкодити супротивника із імовірністю обеззброїти на певний час. Має деяку перезарядку і вартість.
Додаткові здібності:
1)При бігу, герой спішиться, що протягом деякого часу прискорює свій рух.
2)Може здійснити ближню атаку.
3)Герой може швидко дертися (забиратися) по стінам чи по іншим перепонам, а також має можливість вистрілити болт із канатом для переміщення.
4) При ухиленні, робить відскок.
Коментарі
Дописати коментар