Проект Heroes of History
Герой на ім'я Румі, "Супутник"
Опис:
Румі — це універсальний герой-підтримка з унікальними здібностями адаптації до свого господаря. Від налаштувань залежить, як буде взаємодіяти зі своїм партнером і який стиль гри йому пасуватиме. Опис здібностей і пасивних ефектів робить його стратегічним доповненням до будь-якої команди.
Румі спочатку належав Фріоді, але виріс і почав шукати іншого господаря. Через певний час історія приведе його назад до Фріоди, з якою він завжди матиме особливий зв'язок.
Особливі риси:
1) Зовнішність:
Румі — компактний звір-спутник. Його тіло покрите щільним оперенням білого кольору із переливанням в колір блакитного, яке легким світлом світиться у темряві. Великі очі із золотистим відблиском надають йому чарівного вигляду, а довгий пухнастий хвіст має рухливі пір’я, що змінюють форму в залежності від емоцій. Міцні лапи та кігті дозволяють виживати в суворих умовах.
2) Характер:
Румі — доброзичливий, енергійний і відданий своєму господареві. Він швидко прив’язується до людей, з якими спілкується, і завжди готовий прийти на допомогу. Попри свій милий вигляд, Румі володіє сильним почуттям справедливості та може проявляти неабияку сміливість у критичних ситуаціях. У нього є легка схильність до пустощів, але це лише додає йому харизми.
3) Особливості:
- Румі здатний розмовляти, але у формі коротких фраз чи звуків, які зрозумілі лише його союзникам.
- Його оперення може випромінювати легке світло, що допомагає орієнтуватися у темряві.
- Він вміє "зчитувати" емоції людей, допомагаючи їм відновлювати внутрішню гармонію.
Здібності:
1) Пасивний: "Вона"
На початку, герой вибирає собі господаря (виявляє симпатію до когось) і залежно який саме господар, він підлаштовується до нього, отримуючи деякі бонуси до навичок та/або до характеристик, а саме:
а) Господар Захисник: 1) Невелике збільшення захисних показників героя; 2) Поліпшення здатності (3) – посилює міцність щитів на деякий відсоток та їх тривалість. (анімація: у героя оперення трохи густіше й більше)
b) Господар Чарівник: 1) Атаки героя зменшують магічний захист противників; 2) Поліпшення здатності (4) - збільшення радіусу дії здатності. (анімація: лапи покриті деякою магією синього кольору)
c) Господар Слідопит: 1) Збільшення характеристики сили атаки; 2) Поліпшення можливості (2) і (5) - збільшення швидкості пересування на деякий відсоток. (анімація: герой трохи збільшується у розмірах)
d) Господар Майстер дальнього бою: 1) Збільшує шкоду господаря по противниках; 2) Поліпшення здатності (4) - знерухомлює на кілька секунд противників, що потрапили під удар. (анімація: герой допомагає прицілитися господареві і при використанні здібності (4) - всі хто потрапив у область дії застряють у землі, вигляд героя не змінюється)
e) Господар Майстер ближнього бою: 1) Здоров'я та відсоток перезаряджання здібностей збільшені; 2) кожна 5 атака героя буде укусом, що зменшує швидкість пересування противника і стає більш вразливою. (анімація: герой стає більш агресивним і готовий когось вкусити)
i) Господар Підтримки чи Контролер: 1) Зменшує шкоду, що завдається господарю на деякий відсоток, але ця шкода передається герою у вигляді імпульсів; 2) Поліпшення можливості (3) - діє як сенсор, що знаходить цілі у цій області (діє і на невидимі цілі і варди - кілька секунд позначає їх місце перебування), і навіть збільшує радіус впливу можливості (анімація: герой не змінюється, та його рев дуже сильний).
Деяка інформація: Коли герой знаходить свого господаря, він перебуває завжди поруч і не може відійти далеко. У випадку коли господар виходить із зазначеної зони, герой починає губитися, боятися, не знаючи що робити, потім скручується в клубочок, на місці , перебуваючи у бездіяльності до того моменту, поки господар не повернеться (у деяких ситуаціях це може бути великим мінусом).
2) Активна: «Гр.. р ... р ... р ... / В атаку» При активації, герой готується до атаки, збільшуючи силу атаки на деяку величину.
Пасивна "В атаку": При вказівці господарем цілі (атакуючи ціль або тривалому прицілюванні на неї), герой набігає на неї з деякою швидкістю. (анімація: Герой робить Гр...р...р...р.. з трохи опущеною головою та тілом)
3) Активно: «Рев/Протектор»
При активації, герой робить рев, що відбиває спрямовані атаки ворогів (сюди також входить атаки. наприклад: стрибки з ударом, ривки з ударом і т.д. - вони трохи відкидаються, не даючи їм вдарити).
Пасивно "Протектор": Таким чином, може захистити господаря, що знаходився у сфері впливу здібності. (анімація: рев проводиться у формі купола, що поширюється від героя до макс. дальності можливості (поширюється звукова хвиля з повітрям)).
4) Активна: «Струс/Відступити»
При активації, герой вдаряє лапою по землі, що стрясає її в деякій конусній області, завдаючи магічної шкоди, також піднімає хмару пилу, що засліплює противників, які потрапили під удар, на певний час. Пасивно "Відступити": При ударі герой відстрибує до господаря, обмежено деякою дальністю стрибка.
5) Активна: «Звіряча деформація/ Тримайся»
При активації, герой деформується у більшого звіра з деякими змінами у зовнішності, що збільшує його витривалість, швидкість руку та характеристику сили.
Пасивно "Тримайся": Дає змогу своєму господареві залізти на себе, але потім всі інші пасивні взаємодії не діють. В цей же час господар може підтримувати героя атакою і/або вміннями. Діє певний час.
Додаткові здібності:
1) За допомогою кігтів може дертися по перепонам.
2) Може здійснити сильну атаку хвостом, що може відштовхнути противника.
3) При бігу, герой спішиться, що протягом деякого часу прискорює свій рух.
4) При ухиленні, робить відскок у вказаний напрямок.
Коментарі
Дописати коментар