Тріша, "Незграбна Чарівниця"

 


Проект Heroes of History

Герой на ім'я Тріша, "Незграбна Чарівниця" 
Опис: 
Тріша — молода чарівниця, чия магія надзвичайно потужна, але її незграбність і невміння швидко виконувати закляття часто призводять до хаосу. Її магічні експерименти рідко йдуть за планом, а помилки можуть створити як комічні ситуації, так і катастрофічні наслідки. 

Чарівна мітла Тріши – "Шурх"
🔹 Характер мітли
Вперта й неслухняна, часто робить, що хоче.
Літає нерівно – може труситися, гальмувати не там, де потрібно, або раптово прискорюватися.
Часом зависає у повітрі й починає обертатися навколо своєї осі, поки Тріша її не вмовить (або не вдарить легенько).
Ображається, якщо її використовують для прибирання.
🔹 Взаємодія з Трішею
Часто скидає її на землю, якщо та не сформулювала команду правильно.
Може "втекти" від неї, якщо втомиться від постійних катастроф.
Занадто чутлива до її магії – якщо Тріша промовляє закляття поруч, мітла починає світитися, вібрувати або навіть підскакувати.
🔹 Комічні ситуації
Коли треба летіти швидко – вона лінується. Коли треба акуратно – мчить як ракета.
Може злітати сама по собі, якщо почує магічні слова схожі на команду (навіть якщо це просто розмова).
Якось Тріша випадково зачарувала її так, що мітла розмовляла три дні, постійно даючи їй "корисні" поради.
🔹 Рівень свідомості
Розумна, як кмітливий собака: розпізнає інтонацію, запам’ятовує господиню, але іноді прикидається, що не розуміє.
Має емоції: може "образитися", "радіти", "лінуватися", але не настільки розвинена, щоб обговорювати філософські теми.
Вона реагує на похвалу та догляд – якщо Тріша її чистить і лагідно говорить, мітла стає слухнянішою.
🔹 Повадки як у вихованця
Любить свободу: якщо залишити її без нагляду, може самовільно літати, розважатися або втікати від відповідальності.
Ненавидить, коли її використовують для банального прибирання – у відповідь може впустити відро з водою або "випадково" штовхнути когось у спину.
Часом прилітає до Тріши сама, коли відчуває, що вона в небезпеці.
🔹 Комічні моменти
Якщо Тріша не тримається міцно, мітла може різко змінити напрямок, і героїня опиниться у незручній ситуації.
Іноді поводиться, як ревнивий вихованець – якщо Тріша багато часу приділяє іншим артефактам або створенню заклять, мітла починає "вередувати".
У критичні моменти може дивом слухатися і рятувати ситуацію... а потім одразу ж повертатися до своєї впертості.

Особливі риси:

1) Зовнішність: 

  • Довге, розпатлане волосся, постійно трохи обпалене чи покрите магічним пилом.
  • Великі, допитливі очі, що відображають розум і нотку паніки.
  • Одяг злегка пошкоджений магічними вибухами — дірки, плями, сліди вогню.
  • Окуляри для захисту від власних експериментів.

2) Характер: 

  • Оптимістична і завжди готова спробувати ще раз.
  • Вразлива до емоцій — може швидко засмутитися через невдачі, але не здається.
  • Несподівані сплески рішучості, коли треба рятувати ситуацію.
  • Часом панікує, коли її закляття виходять з-під контролю.

3) Особливості:

  • Виконує закляття повільно, адже вони потребують ретельного формулювання.
  • Якщо робить помилку — результат може бути хаотичним і непередбачуваним.
  • Мітла "Шурх" — її напівсвідома мітла, яка іноді більше заважає, ніж допомагає.
  • Обожнює книжки про магію, але на практиці в неї завжди щось іде не так.


Здібності:

1) Пасивна: «Знаки»
Тріша як  завзятий чарівник обожнює вивчати книжки із магії і експериментувати. В її арсеналі велика кількість заклинань різної складності, які потрібно формувати (вимальовувати) за допомогою знаків. З кожним якісним вимальовуванням знаку і економією часу, дає змогу отримати шанс уникнути негативних ефектів від заклинань. В цей момент герой просто спотикається. Також, чим частіше Тріша використовує знак, тим кращим він стає → зменшуються шанси невдачі або збільшує час на формування знаку.

2) Активна: «Гримучий»
Комірка для заклинання, яка із певним  відсотковим шансом може призвести до вибуху, що може ушкодити, як себе так ближніх противників, після активації здібності. 

3) Активна: «Зачарований»
Комірка для заклинання, що із певним відсотковим шансом може вийти з-під контролю, після активації здібності - наділяє випадковим ефектом: замість заклинання створює жаб, хмару із дощем, кущі, тощо.

4) Активна: «Чарівний»
Комірка для заклинання, яка із певним відсотковим шансом може змінити закляття в процесі виконання, що випадковим чином послаблює або підсилює характеристики заклинання. 

5) Активна: «Заклинання»
При активації, Тріша формує заклинання протягом деякого часу. За цей час вимальовує знак. Якщо вдало заклинання сформується, то дозволяє його зберегти для користування в один із комірок:  «Гримучий»,  «Зачарований»,  «Чарівний».

Заклинання:
1) «Знак Іскри» ⚡ (Легка складність)
Опис: Малюється один простий знак, створює невеликий електричний розряд для атаки по противнику, ушкоджуючи його, та може перестрибнути на інших.
Помилка: Може вразити саму Трішу або просто розрядитися без ефекту.
2) «Знак Щита» 🛡️ (Легка складність)
Опис: Створює магічний бар’єр, що блокує атаки противників протягом деякого часу.
Помилка: Бар’єр може бути занадто малим, уразливим.
3) «Знак Полум’я» 🔥 (Середня складність)
Опис: Викликає вогняний потік  у напрямку атаки в межах конусної області.
Помилка: Полум’я може бути занадто слабким, неконтрольованим або з’явитися під ногами Тріші.
4) «Знак Левітації» ☁️ (Висока складність)
Опис: Дозволяє Тріші літати або піднімати предмети.
Помилка: Вона може неконтрольовано злетіти або впасти, а предмети – почати літати хаотично.
5) «Знак Відштовхування» 🌀 (Легка складність)
Опис: Викликає сильну хвилю стиснутого повітря, що відштовхує ворогів або предмети.
Помилка: Хвиля може піти в неправильний бік (наприклад, відштовхнути союзників або саму Трішу).
6) «Знак Перетворення» ⚡🏃‍♀️ (Висока складність)
Опис: Перетворює живу істоту на предмет чи навпаки.
Помилка: Випадково може зачарувати самого себе на деякий час.
7) «Знак Непомітності» 🌑 (Середня складність)
Опис: Дозволяє Тріші і об'єктам навколо її короткочасно замаскуватися, роблячи її менш помітною.
Помилка: Може навпаки привернути ще більше уваги.
8) «Знак Слизу» 🕸️ (Середня складність)
Опис: Покриває ворога або місцевість липкою субстанцією, що уповільнює рух.
Помилка: Може обволокти слизом саму Трішу.
9) «Знак Водяник» 🌊 (Середня складність)
Опис: Випускає бульбашку води, що збиває ворога з ніг.
Помилка:  Просто викликає невеличкий дощик, що збільшує витрати витривалості.
10) «Знак Поля» ⚡⭕ (Висока складність)
Опис: Створює поле навколо Тріші, яке відбиває атаку чи ефекти.
Помилка: Поле може не сформуватися одразу після активації.
11) «Знак Вибуху» 💥 (Середня складність)
Опис: Викликає контрольований точковий магічний вибух.
Помилка: Вибух може бути занадто слабким або може ушкодити й самого героя.
12) «Знак Сну» 🌀 (Легка складність)
Опис: Тимчасово змушує ворога впасти у сон на деякий час.
Помилка: Закляття може вплинути на самого заклинача.
13) «Знак Порталу» 🔵⚡ (Дуже складний)
Опис: Тріша концентрує енергію в долоні, створюючи невелику сферу. Протягом кількох секунд появляється зона навколо неї , яка починає світитися, показуючи точку переміщення. Всі, хто знаходяться в області дії, переміщуються разом із нею.
Помилка: Портал може відкритися не в тому місці, кудись у повітря або навіть під землю. Або ж розмір порталу буде замалий, і хтось застрягне.
14) «Знак Призову Мітли» 🧹✨ (Легка складність)
Опис: Закляття викликає її чарівну мітлу, де б вона не знаходилася. Якщо мітла близько, вона прилітає миттєво.
Помилка: Мітла може прилетіти з шаленою швидкістю й збити її з ніг або почати тікати від Тріші, влаштовуючи погоню.
15) «Знак Потоку Снарядів» 🔵🔴🟢 (Середня складність)
Опис: Тріша випускає кілька енергетичних снарядів із певною затримкою між ними, які можуть змінювати напрямок під час польоту.
Помилка: Снаряди можуть змінити ціль випадковим чином.
16) «Знак Оціпеніння» ❄️⏳ (Легка складність) 
Опис: Сковує тіло противника на місці на деякий час, роблячи його беззахисним.
Помилка: Закляття може зачепити Трішу  або навпаки — не подіяти на ворога.
17) «Знак Сяйва» 🌟 (Легка складність)
Опис: Тріша створює яскравий магічний вогник, який освітлює темряву або сліпить ворогів.
Помилка: Вогник може бути занадто тьмяним або ж вибухнути, засліпивши її саму.
18) «Знак Вогняного Снаряду» 🔥 (Середня складність)
Опис: Викидає вогняний згусток, що вибухає при зіткненні.
Помилка: Може змінити траєкторію або не спрацювати зовсім.
19) «Знак Життєвого Потоку» 💚🌿 (Дуже складний)
Опис: Випускає потік цілющої енергії, що відновлює здоров'я союзників.
Помилка: Енергія може нашкодити герою, що накладає ефект періодичної втрати здоров'я. 
20) Знак Знеброєння ⚔️(Легка складність)
Опис: Викидає магічну хвилю, яка вибиває зброю або артефакти з рук ворогів.
Помилка: Випадковим чином вибиває рандомний артефакт героя.
21) Знак Дугового розряду (Висока складність)
Опис: Викидає магічну енергію у формі дугового розряду, що періодично ушкоджує противника, який попав під його промінь.
Помилка: Може призвести до знерухомлення в межах області.
22) Знак Притягання (Легка складність)
Опис: Викликає потік енергії, що чіпляється за вибраного противника (це як на вудочку зловити)  та при атаці тягне його або предмети до себе.
Помилка: Може заціпитися і впасти.  


Як це може працювати в реальності гри/історії?
Тріша вирішує використати «Заклинання» й починає малювати знак (наприклад, «Вогняний снаряд» 🔥).
Після завершення вона записує його в одну з комірок («Гримучий», «Зачарований» або «Чарівний»).
Коли вона вирішує його використати, закляття проходить через ризикований модифікатор, і результат може бути неочікуваним:
«Гримучий» 💥 → Вибух може зачепити всіх навколо.
«Зачарований» 🐸🌧️ → Замість вогняного снаряда з'являється дощ чи жаби.
«Чарівний» 🔮 → Закляття стає або набагато сильнішим, або слабшим.
Це створює кумедні ситуації, але водночас дозволяє розвиватися — вона повинна навчитися контролювати свою магію, розраховувати ризики і знаходити творчі рішення.





Додаткові здібності:

Коментарі

Популярні повідомлення