Мондей Мун, «Володар кілець»
Проект Heroes of History
Герой на ім'я Мондей Мун, «Володар кілець»
Опис: Мондей Мун — воїн, що мандрує світом у пошуках духовного балансу, стикаючись із тінями власного минулого. Його зброя — дев'ять магічних кілець, кожне з яких пробуджує стиль бойового мистецтва, натхнений силою тварин. У кожному зіткненні він балансує між контролем і хаосом, наближаючись до фінальної техніки — Стилю Порожнечі.
Особливі риси:
1) Зовнішність:
- Високий, гнучкий, із атлетичною статурою.
- Довге темне (або світле) волосся, зібране в пучок.
- Очі — сіро-блакитні, спокійні, але глибокі.
- На руках — чотири техномагічних кілець.
- Одягнений у темне бойове кімоно з світлою обробкою у вигляді кіл.
- Світла енергія іноді просочується з кілець, як світлові прожилки по руці.
2) Характер:
- Спокійний, мовчазний, дисциплінований.
- Вірить у гармонію сили й контролю.
- Не женеться за славою — шукає сенс.
- Вміє прощати, але не забуває.
3) Особливості:
- Володіє стилями кунг-фу, кожен з яких активується через відповідне кільце.
- Кільця несуть у собі риси тварин — від тигра до змії, від журавля до дракона.
- Головне кільце — Порожнечі — доступне лише в екстремальні моменти.
- Позначення стилів символами на кільцях:
Кожне кільце має гравірований символ тварини, світиться відповідним кольором, коли активне
При активації: символ «оживає» і з’являється енергетичне зображення тварини за спиною героя
Стиль | Символ (приклад) | Колір енергії | Характер |
---|---|---|---|
Тигр | 🐅 (гравірування лапи) | Червоний | Гнів, Сила |
Журавель | 🦢 (крила, дзьоб) | Білий/блакитний | Баланс, витонченість |
Мавпа | 🐒 (обличчя або хвіст) | Жовтий | Імпровізація |
Дракон | 🐉 (шкала, очі) | Зелено-золотий | Потенціал, руйнація |
Змія | 🐍 (звивиста лінія) | Синій | Гнучкість, хитрість |
Черепаха | 🐢 (панцир) | Коричневий/зелений | Оборона |
Фенікс | 🔥🕊 (вогняне перо) | Помаранчевий | Відродження |
Скорпіон | 🦂 (жало) | Фіолетовий | Тінь, контратака |
Порожнеча | — (порожній круг) | Сяйво/чорний | Абсолют |
Здібності:
1) Пасивний: «Кільця»
Кільця дають можливість герою змінити свій стиль відповідно до обраного символу кільця в активній здібності "В Порожнечі" - це дозволяє тимчасово підсилити героя, а саме:
Кільце | Пасивний ефект | |
---|---|---|
🐉 Дракон | +20% до шкоди комбо | |
🐢 Черепаха | +25% до захисту | |
🐒 Мавпа | +30% до швидкості руху і менше втоми | |
🦂 Скорпіон | Контратака при ворожому ударі | |
🔥 Фенікс | +5% відновлення здоров’я/енергії | |
🦢 Журавель | Зниження витрат енергії на ухил | |
🐍 Змія | Атаки послаблюють ворога | |
🐅 Тигр | +10% до шансу критичного удару | |
⭕ Порожнеча | Нема бонусів — лише чиста техніка |
2) Активна: «Chong - Pai - Zhi»
重 - 拍 - 指 (удар – поштовх – вказівник)
При активації, герой робить послідовність з трьох швидких ударів:
Chong (重) — сильний прямий удар (можливо, рукою чи плечем),
Pai (拍) — розкритий долоневий поштовх, відштовхування,
Zhi (指) — фінальний "наведений" удар пальцем/точковий уразливий укол.
3) Активна: «Се - Tui»
卸 - 退 (скидання – відхід)
При активації, герой робить контр-удар, якщо герой потрапляє під контроль:
Се (卸) — «скинути вагу» або «звільнити» — тобто скинути контроль, струсити супротивника, здійснює удар ногою з боку.
Tui (退) — «відступ», «зворотній рух», удар ногою із розвороту.
4) Активна: «Ti -Zhou - Beng»
踢 - 肘 - 崩 (удар ногою – лікоть – вибух)
При активації, герой здійснює чітку бойову комбінацію з наростанням шкоди:
Ti (踢) — прямий удар ногою (низький або високий),
Zhou (肘) — лікоть (зазвичай ближній контакт),
Beng (崩) — буквально “вибух” → може бути енергетичний прорив або удар, що відкидає.
5) Активна: «В Порожнечі» («Нехай доля вирішить, яким звіром я стану»)
При активації, герой кладе кулаки разом, кільця починають обертатися з характерним звуком, мов у слот-машині. Після чого випадковим чином активується одне з бойових кілець. Діє протягом деякого часу. При повторній активації, може використати активну здібність кільця. А саме:
Кільце | Активна здібність | |
---|---|---|
🐉 Дракон | "Серце Вогню" – здійснює серію ударів із вибухами, в кінці здійснює атаку із вогняного потоку конусної області у напрямку удару. | |
🐢 Черепаха | "Оболонка" – створює тимчасовий бар'єр, що захищає від шкоди | |
🐒 Мавпа | "Хаос" – здійснює ухилення від атаки із випадковим стрибок-ударом в найближчого противника | |
🦂 Скорпіон | "Жало з Тіні" – здійснює швидкий ривок із ударом, який паралізує противника на певний час | |
🔥 Фенікс | "Попіл і Пил" – герой самозцілюється і наносить шкоду в області навколо себе залежно від недостатнього здоров'я або від певного проценту від відновленого здоров'я. | |
🦢 Журавель | "Політ Леза" – герой здійснює політ по параболічній траєкторії або високий вертикальний стрибок, відштовхуючись енергетичним вивільненням із кілець. | |
🐍 Змія | "Спіраль" – здійснює удар, що обмежує витривалість противника | |
🐅 Тигр | "Рев і кіготь" – лякає близьких противників, а потім прообраз тигра стрибає у вказану область і наносить магічну шкоду. |
|
⭕ Порожнеча | "Тиша": герой уникає всіх атак протягом певного часу, а удари героя набувають додаткової магічної шкоди, що проходять крізь декількох противників в межах короткої області (поширюється начебто як чорний дим). |
Додаткові здібності:
Коментарі
Дописати коментар