Акана, «Остання крапля»

 


Проект Heroes of History

Герой на ім'я  Акана, «Остання крапля»

Опис:  Акана — молода Атфім, яка загубила свою рідню під час великої водної міграції. Відтоді вона подорожує світом, несучи із собою велику грушоподібну пляшку, наповнену водою з джерела, що пам’ятає її рід. "Жива Вода" — вода, яку вона особисто "виховує", заряджає емоціями, спогадами і настроєм. Її шлях — це не лише мандрівка в пошуках племені, а й спроба зрозуміти себе, розкрити глибини своєї сили та природи Атфімів.

Особливі риси:

1) Зовнішність:

  • Блакитна шкіра з темними плямами лише з боків
  • Людське обличчя з великими очима, райдужка має форму спіралі, що змінює форму залежно від емоцій.
  • Темно-зелені дреди з водоростей, частково світяться в темряві
  • Струнка, невисока (~150 см)
  • Завжди носить пляшку-футляр із «живою водою»
  • Одяг практичний: темний плащ, шорти, топ, ремінь

2) Характер:

  • Тиха, врівноважена, але з внутрішньою жагою до правди
  • Сильна інтуїція
  • Довіряє воді більше, ніж словам
  • Суміш дитячої туги та дорослого спокою
  • Умиротворена, але рішуча при небезпеці

3) Особливості:

  • Зябра з’являються тільки при зануренні
  • Перетинки між пальцями, з’являються тільки при зануренні
  • З водою має глибокий емоційний зв’язок
  • Може «слухати» воду і бачити відблиски минулого


Здібності:

1) Пасивний: «Дитя глибин»
Перебуваючи біля водойм, здібності героя підсилюються, що зменшує час перезарядки здібностей і збільшується нанесена шкода.
Також, дозволяє швидко переміщатися у водоймах (плавати).

2) Активна: «Спис Потоку
» 
При активації, Акана концентрує воду з власної пляшки й формує з неї витончений водяний спис, який кидає у вказаному напрямку. При влучанні, спис не тільки завдає потужного проникаючого удару, а й вивільняє потоки, що обвивають ціль. Потоки створюють в’язке водяне стиснення, яке утримує ворога на місці протягом певного часу. Є можливість вирватися, але таким чином втрачають частину витривалості.

3) Активна: «Водяна куля»
При активації, Акана створює щільну водяну кулю (сферу), формуючи її біля себе кілька секунд. Після заряджання вона може направити її у вказаному напрямку — на союзника, на себе або на ворога.
Сфера миттєво розгортається і формує водяну оболонку навколо цілі (як ніби потрапляє в бульбашку). Створюється сферична захисно-реактивна капсула, яка:
Для союзника або себе:
  • Поглинає певну кількість шкоди (1–2 удари або фіксована кількість)
  • Відштовхує ціль у протилежному напрямку до останньої атаки
  • Дає шанс ухилитися, перебратися через перешкоду або врятуватися з оточення або опусттися без травм. 
Для ворога:
  • Ізолює ціль у сфері: не може атакувати або рухатись самостійно протягом деякого часу
  • Може атакою, відштовхути ворога назад, віддаляючи його від бою
  • Може бути використана для скидання ворога з висоти, у пастку або просто для контролю простору
4) Активно-Пасивна: «Конденсація» 
Активна: При активації, герой активує здатність, запускаючи циркуляцію водного потоку по тілу. Потік стає видимим: струмені рідини починають звиватися навколо рук, грудей, талії. Від цього моменту починається накопичення “водної енергії” (задає початок відліку накопичення).
Пасивна: Після відведенного відліку накопичення, наступна водна здібність (спис, куля тощо), миттєво скидає кулдаун, даючи змогу застосувати її ще раз, залежно від  часу перезарядки здібності (наприклад: якщо відлік накопичення досягнув 10 секунд, а здібністю, якою хочемо знову скористатися також 10 секунд, то це дозволяє її активізувати вдруге). Після цього накопичення спадає, і потрібно знову активувати здібність, щоб почати новий цикл.
5) Активна: «Повноводдя» 
При активації, герой викликає величезний вертикальний водяний вир, який піднімає її на вершину, створюючи тимчасовий п’єдестал.  Ворогів, що потрапили у вир окутує водяним стиском (анімація як при «Списі Потоку») - це знерухомлює їх на певний час. Завдає помірної шкоди щосекунди (шкода від водяного тиску). Поки герой нагорі: може використовувати інші здібності (крім пересування), знаходиться поза досяжністю для більшості ближніх атак, може дочасно вийти зпід дії здібності (ухиленням чи подібним способом).


 

Додаткові здібності:

Коментарі

Популярні повідомлення