Драксон, “Полум’яний Рейнджер”
Проект Heroes of History
Герой на ім'я Драксон, “Полум’яний Рейнджер”
Опис: Коли він був дитиною, алхімічний орден провів експеримент — вони намагалися створити воїна, здатного витримати полум’я драконів. Вони змішали людську кров із кров’ю пораненого дракона.
З сотень дітей вижив лише один — Драксон.
Його тіло змінилося, очі стали тліти, а шкіра покрилася тонкою лускою. Люди почали боятися його, але й дракони — теж. Він не належав жодному зі світів.
У юному віці, коли селище було спалене розлюченим драконом, Драксон вперше заглянув у полум’я без страху — воно не брало його. Тоді він зрозумів, ким стане.
Він узяв стару рушницю свого наставника-мисливця й почав удосконалювати її, поєднуючи метал із алхімією. Так народилася зброя, здатна випускати газ і підпалювати його в небачений спосіб — звуки її вибухів назвали “драконячим хлопком”.
Особливі риси:
1) Зовнішність:
- Гуманоїд із драконоподібними рисами.
- Обличчя нагадує кісткову маску дракона: тверді, ламані лінії, рельєфні “брови”, темні очниці.
- Луска сіро-зелена з металевим відблиском, щільна, але не надто помітна під одягом.
- Очі — вертикальні зіниці, колір від бурштинового до помаранчевого, у темряві тліють.
- Високий, худорляво-міцний, рухається плавно і тихо.
- Носить довгий плащ рейнджера, під яким — легкі металеві пластини, зброя на спині.
- На шиї — тканинний шарф, що приховує частину луски та фільтрувальний пристрій для роботи з газами.
- Руки подовжені, пальці трохи загострені — як кігті, але контрольовані.
2) Характер:
- Спокійний, обережний, з мисливським холодним розумом.
- Мало говорить, спостерігає — він завжди думає на кілька кроків уперед.
- Має внутрішню боротьбу: хоче бути людиною, але відчуває пробудження драконячої сторони.
- Готовий ризикувати собою заради інших, але не шукає подяки.
- У бою — неймовірно точний, холодний, але якщо його розлютити, пробивається “звір”.
- Не довіряє великим групам людей, але тих, кого визнає союзниками, захищає до останнього.
3) Особливості:
- Не відчуває болю при високих температурах — його тіло витримує вогонь і жар.
- Температура його тіла вища за людську, у холод він не мерзне.
- Має чуття на магію або джерела тепла — “драконяче чуття”.
- Його кров, потрапивши на повітря, дає легкий пар — через її високу температуру.
- Створює власну зброю та патрони — він не просто стрілець, а інженер-алхімік.
Здібності:
1) Пасивний: «Горяча кров»
Внутрішня драконяча сутність дарує йому:
- стійкість до вогню, жару і вибухів;
- прискорену регенерацію обпаленої чи пошкодженої тканини;
- теплове бачення на коротку дистанцію серед диму, туману чи невидимих для звичайних очей;
- підсилені інстинкти мисливця.
Під час активації очі стають яскравішими, як розжарений метал.
При активації, Драксон випускає перед собою концентровану хмару газу. Через секунду стріляє запальним патроном, хмара спалахує потужним вогняним вибухом, вороги отримують опіки й ударною хвилею відкидаються. Сам герой також відштовхується назад, використовуючи це як маневр ухилення або “зворотний стрибок”.
Зброя перегрівається на кілька секунд.
3) Активна: «Напруження»
При активації, Драксон короткочасно входить у стан, схожий на первісне драконяче “загартування”. Його м’язи напружуються, на його тілі луска потовщується та виступає назовні, покриваючи найбільш уразливі ділянки. Протягом дії здібності він отримує: значний бонус до броні, частково ігнорує отрути та опіки, кожен удар по ньому зберігає енергію в пластинах. Після закінчення дії, енергію передає у внутрішню, що тимчасово збільшує витривалість й швидкість атаки (реакцію).
4) Пасивна: «Первісний постріл»
Кожен постріл Драксона має шанс випустити особливий нестабільний патрон, який утворюється завдяки реакції його драконячої крові з порохом. Перебуваючи у стані "Напруження" цей шанс збільшується. Коли такий патрон активується: постріл завдає підвищену шкоду, пробиває легкі захисти, підпалює ворога полум’ям (отримує періодичну шкоду від вогню протягом кількох секунд).
5) Активна: «Інфернар»
При активації, Драксон дістає спеціальну згорнуту металеву сітку, виготовлену з жаростійкого сплаву, і вставляє її прямо в ствол рушниці.
Після пострілу сітка вилітає у вигляді сплюснутого металевого диска, який у повітрі розкривається, мов зачаровані “металеві крила”.
Вона летить точно у вказану точку і при потраплянні в ворога: обвиває тіло цілі — повністю або частково (залежно від розміру), стягує ноги, крила або тулуб. Дракони втрачають можливість злетіти або маневрувати. Людиноподібні вороги — повністю скуті.
Сітка миттєво розпечується. Розкритті вбудовані алхімічні капсули активуються, і сітка світиться червоно-білим жаром. Контакт із тілом ворога:обпікає, дає періодичну шкоду від полум’я, ускладнює будь-які рухи.
Чим більше ціль рухається — тим гірше їй. Рухи активують зворотні гачки і самостягування сітки. Відповідно сітка: в’язне глибше; рани посилюються; жар передається сильніше; бонусна шкода залежить від кількості спроб вирватися.
Великі істоти — страждають ще більше. Дракони, намагаючись злетіти чи вирватися, лише затягують сітку на крилах і грудях.
Додаткові здібності:


Коментарі
Дописати коментар