Драксон, “Полум’яний Рейнджер”

 



Проект Heroes of History

Герой на ім'я Драксон, “Полум’яний Рейнджер”

Опис:  Коли він був дитиною, алхімічний орден провів експеримент — вони намагалися створити воїна, здатного витримати полум’я драконів. Вони змішали людську кров із кров’ю пораненого дракона.
З сотень дітей вижив лише один — Драксон.
Його тіло змінилося, очі стали тліти, а шкіра покрилася тонкою лускою. Люди почали боятися його, але й дракони — теж. Він не належав жодному зі світів.
У юному віці, коли селище було спалене розлюченим драконом, Драксон вперше заглянув у полум’я без страху — воно не брало його. Тоді він зрозумів, ким стане.
Він узяв стару рушницю свого наставника-мисливця й почав удосконалювати її, поєднуючи метал із алхімією. Так народилася зброя, здатна випускати газ і підпалювати його в небачений спосіб — звуки її вибухів назвали “драконячим хлопком”.

Особливі риси:

1) Зовнішність: 

  • Гуманоїд із драконоподібними рисами.
  • Обличчя нагадує кісткову маску дракона: тверді, ламані лінії, рельєфні “брови”, темні очниці.
  • Луска сіро-зелена з металевим відблиском, щільна, але не надто помітна під одягом.
  • Очі — вертикальні зіниці, колір від бурштинового до помаранчевого, у темряві тліють.
  • Високий, худорляво-міцний, рухається плавно і тихо.
  • Носить довгий плащ рейнджера, під яким — легкі металеві пластини, зброя на спині.
  • На шиї — тканинний шарф, що приховує частину луски та фільтрувальний пристрій для роботи з газами.
  • Руки подовжені, пальці трохи загострені — як кігті, але контрольовані.

2) Характер: 

  • Спокійний, обережний, з мисливським холодним розумом.
  • Мало говорить, спостерігає — він завжди думає на кілька кроків уперед.
  • Має внутрішню боротьбу: хоче бути людиною, але відчуває пробудження драконячої сторони.
  • Готовий ризикувати собою заради інших, але не шукає подяки.
  • У бою — неймовірно точний, холодний, але якщо його розлютити, пробивається “звір”.
  • Не довіряє великим групам людей, але тих, кого визнає союзниками, захищає до останнього.

3) Особливості:

  • Не відчуває болю при високих температурах — його тіло витримує вогонь і жар.
  • Температура його тіла вища за людську, у холод він не мерзне.
  • Має чуття на магію або джерела тепла — “драконяче чуття”.
  • Його кров, потрапивши на повітря, дає легкий пар — через її високу температуру.
  • Створює власну зброю та патрони — він не просто стрілець, а інженер-алхімік.

Здібності:

1) Пасивний: «Горяча кров»
Внутрішня драконяча сутність дарує йому:
  • стійкість до вогню, жару і вибухів;
  • прискорену регенерацію обпаленої чи пошкодженої тканини;
  • теплове бачення на коротку дистанцію серед диму, туману чи невидимих для звичайних очей;
  • підсилені інстинкти мисливця.
Під час активації очі стають яскравішими, як розжарений метал.

2) Активна: «Газовий Хлопок
» 
При активації, Драксон випускає перед собою концентровану хмару газу. Через секунду стріляє запальним патроном, хмара спалахує потужним вогняним вибухом, вороги отримують опіки й ударною хвилею відкидаються. Сам герой також відштовхується назад, використовуючи це як маневр ухилення або “зворотний стрибок”.
Зброя перегрівається на кілька секунд.

3) Активна: «Напруження»
При активації, Драксон короткочасно входить у стан, схожий на первісне драконяче “загартування”. Його м’язи напружуються, на його тілі луска потовщується та виступає назовні, покриваючи найбільш уразливі ділянки. Протягом дії здібності він отримує: значний бонус до броні, частково ігнорує отрути та опіки, кожен удар по ньому зберігає енергію в пластинах. Після закінчення дії, енергію передає у внутрішню, що тимчасово збільшує витривалість й швидкість атаки (реакцію). 

4) Пасивна: «Первісний постріл» 
Кожен постріл Драксона має шанс випустити особливий нестабільний патрон, який утворюється завдяки реакції його драконячої крові з порохом. Перебуваючи у стані "Напруження" цей  шанс збільшується. Коли такий патрон активується: постріл завдає підвищену шкодупробиває легкі захисти, підпалює ворога полум’ям (отримує періодичну шкоду від вогню протягом кількох секунд).

5) Активна: «Інфернар» 
При активації, Драксон дістає спеціальну згорнуту металеву сітку, виготовлену з жаростійкого сплаву, і вставляє її прямо в ствол рушниці.
Після пострілу сітка вилітає у вигляді сплюснутого металевого диска, який у повітрі розкривається, мов зачаровані “металеві крила”.
Вона летить точно у вказану точку і при потраплянні в ворога: обвиває тіло цілі — повністю або частково (залежно від розміру), стягує ноги, крила або тулуб. Дракони втрачають можливість злетіти або маневрувати. Людиноподібні вороги — повністю скуті.
Сітка миттєво розпечується. Розкритті вбудовані алхімічні капсули активуються, і сітка світиться червоно-білим жаром. Контакт із тілом ворога:обпікає, дає періодичну шкоду від полум’я, ускладнює будь-які рухи.
Чим більше ціль рухається — тим гірше їй. Рухи активують зворотні гачки і самостягування сітки. Відповідно сітка: в’язне глибше; рани посилюються; жар передається сильніше; бонусна шкода залежить від кількості спроб вирватися.
Великі істоти — страждають ще більше. Дракони, намагаючись злетіти чи вирватися, лише затягують сітку на крилах і грудях.




Додаткові здібності:

Коментарі

Популярні повідомлення