Проект Heroes of History
Герой на ім'я Хіро «Доблесний воїн»
Опис: народився Хіро в невеличкому містечку Рубан. З самого дитинства мріяв стати воїном в обладунках - в тей час це була найпристижна робота, що дозволяла подорожувати і забезпечувала гарне життя на довгі роки. Звісно у гвардію беруть не всіх, а тих що проявили якісні здібності. Для цього проводять турнір на відбір.
Хоч скільки не приймав участь у турнірі, герой ніяк не міг себе проявити, враховуючи тренування. Хіро худорлявий і без виражених м'язів, тому йому важко виграти проти противників, що витриваліші за нього.
Але, прийшла до хлопця вдача. Він зустрів деякого старця, який дав нові сили. Лютар, як звали старця, навчив Хіро новим прийомам і тренерував фізично і духовно. При цьому й отримав незвичайний молот Банор.
Після того, як герою вдалося пройти випробування, для нього відкрились двері у великий світ. Таким чином, почалася подорож у пошуках пригод, разом із командою, яку збере протягом цих пригод.
Особливі риси:
1.Простий хлопець, десь 14 років,
без виражених м'язів. Не сильно високим ростом.
2.Зачіска: середня стрижка (але
не довга сама по собі), яка не зачесана (густе волосся). Колір коричневий.
Зміни кольору волосся, коли у героя низький рівень духовної енергії - білий
колір.
3.Очі: виражені очі сірого відтінку.
4. Одяг: носить металевий нагрудник, який прикриває верхню
частину тіла. На плечах не має наплічників. Нарукавник на двох руках має просту
форму і зроблений з шкіри. Простий пояс. Ну і легкі шкіряні штани або просто із
тканини, тільки штани трохи закороткі. Взуття- прості шкіряні черевики, легкі в
пересуванні. На шиї і трішки на плечах, знаходиться порвана червона накидка
(хоча колір начебто вицвівший) .
5. Із зброї воліє дворучним молотом, але сам пособі він
може здаватися великим по відповідності із зростом героя.
Відомості:
1)
Герой використовує у ролі зброї великий дворучний молот, Який тримає 2 руками з правого боку, але Він
не простий: у зовнішній намальовані лінії або написи, які починають світиться
коли молот накопичив повний заряд духовної енергії. Ця духовна сила-підсилює
щось. Звати цього молота - "Банор" - подарований від мага, який
зауважив потенціал героя і той хто навчив його використовувати духовну енергію.
2) Сам герой фізично слабкий
(немає великих м'язів), але у нього дуже великий запас духовної сили (енергії),
яку він використовує замість простої сили.
3) Духовна сила (внутрішня
енергія) - це сила волі, яка допомагає воїнам стати ще сильніше в бою (особливо
коли вони можуть померти), але ця сила обмежена, яка може навпаки послабити,
навіть до знемоги.
Які тут ослаблення: Якщо у Хіро буде 10% або нижче духовної енергії, то він втрачає
можливість атакувати (в сенсі атаками і здібностями - не можна користуватися
ними) і уповільнює його пересування (анімація: герой волочить свій молот по
землі - складно тягнути молот і по зовнішньої манері, герой сильно втомлений)
на кілька секунд.
Як уникнути цього? - все
просто, намагатися стежити за енергією і розраховувати під час її використання.
4) Відновлення духовної
енергії потребують спокою, в сенсі, коли герой не приймає ніяких дій.
5) Характер героя дуже
непростий, який заважає думати тверезо, в сенсі, може зробити щось дуже дивне,
що ніхто не розуміє його стиль мислення. Хіро дуже мріє стати воїном, але йому
не вдаватися досягти цієї мети, хоча і тренувався до втрати свідомості - в
загальному був стрімким до своєї мети. Хіро подобається допомагати людям і не
тільки їм, навіть якщо його і не просили. Хоча і не мав великої сили він
придумував можливості допомогти чимось - в загальному був з доброю душею,
навіть якщо ображали його (сміялися над його мрією), він не брав це у значення.
Основна його риса характеру - він не любить
коли йому допомагають (ну щось дають натомість або рятують від чогось) і часто
різко реагує на ці прояви. Коли у Хіро з'явився вірний друг молот
"Банор", він різко змінився: став впевненіше, любить пожартувати з
нічого, більш мужнім став (мало чого боїться). Але все ж частина того, з
минулого, залишилося при ньому, тільки не розкриває цього.
Здібності:
1) Пасивна: «Міць Банора»
Коли
герой знаходиться в бездіяльності - знаходиться в стані спокою - під час
відновлення духовної енергії, тоді молот "Банор" накопичує заряд
(щось резерву), після чого наступна атака героя завдасть збільшеної шкоди
(збільшений відсоток шкоди), також руйнує броню на кілька секунд - цього ефекту
можна уникнути, якщо ціль накине собі щит, після цього щит ламається, а броню
не зачіпає.
2) Активна: «Набіг»
При активації, герой підсилює себе
духовною енергією, що дає можливість
збільшити свою швидкість бігу без втрати витривалості на кілька секунд. При атаці в цей момент,
зупиняється і робить з розмаху удар (є якась конусна область). Якщо цей удар
досягає цілі, завдає деякої шкоди. Має невелику перезарядку і деяку вартість
Додатково: Всі ефекти можна застосовувати на
ходу, але тільки ті, які не вимагають зупинки. Всі негативні ефекти діють на
героя коли він біжить.
3) Активно-пасивна: «Крик волі»
Пасивна (Воля): Зменшує час
дії ефектів контролю на деякий відсоток в залежності від кількості союзних
героїв, які знаходяться в області дії цієї здатності (діє як аура)
Активна (Крик): Кричить
навколо себе приголомшуючи (стан) ворогів в деякій області і завдає невеликої
шкоди. Має деяку перезарядку і невелику вартість.
Додатково: в момент крику,
накладений негативний ефект відразу ж знімається.
4) Активна: «Абсолютне звершення»
При активації, Хіро підкидає
свій молот в гору, підстрибує до нього (кілька секунд перебуває в стрибку, як
підготовка до удару) і різко з розвороту б'є в деяку вказану область, завдає
шкоди по області і відкидає від епіцентру удару ворогів на деяку відстань. Якщо
в цей час у героя була активна основна пасивна здатність, то ця втрата
збільшується на той же відсоток, також область збільшується на невеликий радіус
в залежності від потужності удару. Має деяку перезарядку і вартість.
Додатково: Можливо
використовувати в підкинутому стані і замість відкидання в різні боки, буде
підкидання по тій же області на кілька секунд.
5) Активна: «Крик від душі»
При активації, герой робить
потужний крик (може проходить через перешкоди) по прямій (уявіть велику стрілку
по довжині - 600 і по ширині - 250) і в певному напрямку, завдаючи шкоди.
Також, якщо ціль знаходиться на деякій невеликій відстані від героя, то вона
відкидається на відстань самого навику (не перевищують саму дальність). При
відкиданні, коли ворог б'ється об стіну - наноситься додаткові втрати і
уповільнює на кілька секунд (швидкість атаки і пересування). Відкидання також
діє і на союзників, тільки шкоди їм не наноситься. Має деяку невелику затримку, перезарядку і
вартість.(Анімація: Робить вдих, набираючи повітря, потім кричить у обрану
сторону, посилюючи цей крик духовною енергією).
Додаткові здібності:
1)При ухиленні, робить перекид.
2) Має сильну атаку, що наноситься удар перед собою із верху вниз.
3) При бігу, герой спішиться, що протягом деякого часу прискорює рух.
The character concept for Hiro, "The Valiant Warrior," is captivating and dynamic, presenting a unique combination of a physically unimposing figure with an extraordinary wellspring of spiritual energy. Here's a summarized breakdown of the key features:
Description:
Hiro is a young boy from Ruban who dreams of becoming a warrior. Despite his lack of physical strength, he possesses an immense reserve of spiritual energy. With guidance from Lutar and the powerful hammer Banor, Hiro embarks on a journey to explore the world.
Special Features:
- Hiro is a young, thin boy around 14 years old, without pronounced muscles.
- His brown hair changes to white when his spiritual energy is low.
- He wears metal armor, leather gauntlets, pants, boots, and a torn red cape.
- Hiro's weapon is the two-handed hammer "Banor," with glowing inscriptions when charged.
- Despite his physical limitations, Hiro's immense spiritual energy fuels his abilities.
Abilities:
I. Passive - "Power of Banor": While inactive, Hiro's hammer accumulates a charge. His next attack deals increased damage and destroys armor for a few seconds.
II. Active - "Raid": Hiro strengthens himself with spiritual energy, increasing his running speed and performing a swinging blow that deals damage to enemies in a cone area.
III. Active-Passive - "Cry of Will": The passive aspect reduces control effect durations based on nearby allied heroes. The active aspect emits a stunning scream in an area, removing negative effects.
IV. Active - "Absolute Accomplishment": Hiro throws Banor uphill, jumps to it, and delivers a powerful strike to a specified area, dealing damage and knocking enemies away.
V. Active - "Scream from the Heart": Hiro makes a powerful scream in a straight line, dealing damage and pushing enemies back. Enemies hit against walls suffer additional damage and are slowed.
Additional Abilities:
- Hiro performs a roll during dodges.
- He can deliver a strong attack from top to bottom in front of him.
- His running speed increases for a duration.
Hiro's character shines through his determination, courage, and the balance of his physical weaknesses and spiritual strength. The strategic management of his spiritual energy adds an intriguing layer to his gameplay. The abilities are dynamic and showcase his resilience in combat. This hero's growth and transformation are inspiring, making him a valuable addition to the Heroes of History project.
Коментарі
Дописати коментар