Герой на ім'я Моро «Морська істота»
Опис: Приплив невідомо від куди, може з
дна моря, а може це взагалі від туди, куди ніхто ще не запливав, може це просто
була міфічна істота і не знали що це таке. Воно завжди з'являлося і зникало
створюючи великі хвилі, які могли б потопити навіть кораблі. Люди завжди трохи
боялися цих явищ і назвали їх "Моро", але сам по собі він був як дитина, яка любить грати, також йому все завжди цікаво щось таке нове, що він не бачив.
Одного
разу з таким інтересом він виліз із моря на сушу, але люди і інші боялися його,
просто тікали не даючи можливості хоч щось сказати і навіть кричали Моро.
Звичайно йому було прикро, навіть подивившись в своє відображення у воді не розумів,
що ж не так. Він не впадав у відчай і незадовго знайшов собі друга. Моро, який
проходив через обрив до моря побачив дівчинку, що просила допомоги звисаючи над
урвищем, він відразу зреагував і допоміг їй. Так Моро знайшов своє місце на суходолі і люди,
які боялися його стали менш прискіпливими, може навіть полюбили його за те, що
він допомагав їм з різними труднощами.
Незабаром Моро зацікавився чимось дивним. Так
почався його шлях, в якому він хотів знайти по більше собі друзів, які
віднімуть його самотність.
"Море не тільки тихе,
воно й грізне, яке не зупиниться поки не дійде до своєї мети "- Моро.
Особливі риси:
1) Голова: схожа за формою на людське (трохи більше), але колір шкіри - синій, обличчя трохи схоже на людське, тільки носа немає, замість нього зябра, які
знаходяться між ротом і вухом. Вухо заховано під шаром шкіри. Очі звичайні
будь-якого відтінку (може змінюватися в залежності від місця знаходження і настрою). Рот без губ, тільки трохи більше. На голові замість
волосся - шевелюра з води, яка рухається немов водорості у воді...
2) Тіло: тіло як у пінгвіна, але має скелет людини 10-12 років (щось цього)
3) Руки: прості руки довжиною
як у людини 10-12 років. Замість 5 пальців - 3 пальці ...
4) Ноги: ноги не великі, десь довжиною від коліна до кінцівок людської ноги, пальців теж три.
5) Хвіст: короткий хвіст, який
майже невидно, типу хвоста пінгвіна (щось в цьому роді).
6) Одяг: на шиї героя висить
нашийник (рятувальний круг, щось цього), яким він буває грає їм.
Відомості:
1)
Герой вміє перетворювати своє тіло у воду аж на молекулярному рівні, також і
відновлювати назад.
2)
Моро - це міфічна морська істота, яка лякає моряків і піратів своїми
можливостями частково управляти потоками води, що в свою чергу топить кораблі,
людей і т.д.
3) Герой має дитячий характер
- хоче грати, подружиться з кимось і т.п., але його завжди уникали і він
залишався одним одиноким, тільки після, як зважився вийти на сушу, він знайшов
своє місце і друзів з ким можна пограти - добре тобі.
Здібності:
I) Пасивна: «Життєва сила води»
Коли
у героя здоров'я знаходиться в межах від 50% до 30%, тоді ця здатність
активується - відновлює здоров'я десь до 15%, потім зупиняється і йде на
перезарядку (ручна зупинка неможлива). Якщо здоров'я героя знаходиться нижче
30%, то відновлення здоров'я прискорюється.
Додаткова
можливість: Вороги, які атакують героя при активній цієї здатності, підсилюють
до максимуму відновлення здоров'я.
II) Активна: «Морські ігри»
• Кидає в деяку область свій
нашийник (щось типу цього), а сам перетворюється в воду і занурюється в землю.
Потім вистрибує як фонтан в області, де нашийник. В наслідок він завдає деяких втрат і підкидає на короткий проміжок часу.
• При повторному натисканні
(коли в польоті) цієї здатності, він знову кидає свій нашийник в деяку область,
а сам занурюється в ту ж область, звідки він вистрибнув. Потім вистрибує в
області, де нашийник. Втрати і підкидання теж «саме». Має деяку перезарядку і сумарну вартість. Можливість використовувати стрибки обмежена тільки помилкою (невдала гра).
III) Активна: «Моро – бол»
Випускає ротом водяні снаряди
(боли), які завдають шкоди по області (вибух) - має нескінченну кількість
снарядів, що залежать від манни, які активуються при натисканні цієї здатності.
Область нанесення шкоди вказується курсором (при попаданні по ворогу - відразу
вибухає).
При попаданні снарядом по тій
же цілі - кількість шкоди збільшується на деякий відсоток. Має невелику перезарядку і вартість.
IV) Активна: «Морські неприємності» (діє тільки в області
де є дірки з фонтаном)
Створює в деякій зазначеній області вир, який намагається (з кожною секундою) поглинути (засмоктати в
глибини) ворога (-ів). Якщо це вдасться, то завдає деяких втрат і накладе
стан на кілька секунд. (Анімація: герой починає швидко плавати навколо
зазначеної області створюючи вир - в цей момент герой невразливий). З виру не
можна вилізти звичайним способом ... Має деяку перезарядку і вартість.
V) Активна: «Справжній друг»
Морро покриває свого союзника
собою (стають єдиним цілим). В результаті чого союзник посилюється, а сам Моро
стає не живим (нічого не може робити взагалі). Діє деякий час. Має деяку перезарядку і вартість.
Посилення:
1) Дає союзнику 50% сили атаки (магії) від самого Моро (віддає половину свого магічного і фізичного втрат)
2) Віддає весь свій захист союзнику (магічну і фізичну)
3) Регенерує за допомогою
своєї пасивної "основний" здатністю (поточним рівнем регенерації
пасивної здатності) - передає свою пасивну здатність, але не має обмеження (не йде на
перезарядку, відновлення обмежена тільки часом в цієї здатності) ...
Додаткові здібності:
1) Герой як риба у воді. Його здібності покращуються, якщо він знаходиться у воді.
2) При ухиленні, герой ковзає на деяку відстань.
3) Може як фонтан застрибувати на перепони або перепригувати.
The character concept for Moro, "Sea Creature," is both imaginative and intriguing, combining the mythical allure of a sea creature with a playful and childlike personality. Here's a summarized breakdown of the key features:
Description:
Moro is a unique sea creature that emerges from the depths to create powerful waves. Despite the initial fear he evokes, he possesses a curious and playful nature. After helping a girl in need, he finds his place among humans, seeking to make friends and find companionship.
Special Features:
- Moro's head resembles a human's but with blue skin, gills instead of a nose, and water-like hair.
- His body is penguin-like but contains a human-like skeleton.
- He has simple three-fingered hands and feet.
- Moro's clothing includes a collar that he sometimes plays with.
- His character is childlike, curious, and playful, contrasting with his initial fear-inducing appearance.
Abilities:
I. Passive - "Life Force of Water": When Moro's health is between 50% and 30%, this ability activates to restore health by about 15%. If his health falls below 30%, health recovery accelerates. Attacked enemies increase health regeneration during this ability.
II. Active - "Sea Games": Moro throws his collar, turns into water, and dives underground. He jumps out like a fountain, dealing damage and tossing enemies briefly. Pressing the ability again in mid-air throws the collar back, allowing Moro to dive and jump again.
III. Active - "Moro - Pain": Moro shoots water projectiles from his mouth that explode on impact, dealing area damage. Repeatedly hitting the same target increases damage dealt.
IV. Active - "Sea Troubles": Creates a whirlpool in a specified area that attempts to pull enemies in, dealing damage and applying a condition for a few seconds.
V. Active - "True Friend": Moro envelops an ally, making them stronger. Moro becomes inactive for a time. The ally gains a portion of Moro's attack power, protection, and passive health regeneration.
Additional Abilities:
- Moro excels in water, enhancing his abilities when submerged.
- He slides for a distance during dodges.
- Moro can jump over obstacles by using a fountain-like jump.
Moro's character combines the mystery of a sea creature with the innocence of a child. His unique abilities reflect his aquatic nature while emphasizing cooperation with allies. The interplay between his appearance and his personality adds depth to his role within the Heroes of History project.
Коментарі
Дописати коментар