Капітан Холдбрейн, "Мисливець за скарбами: проклятий сундук"
Проект Heroes of History
Герой на ім'я Капітан Холдбрейн, "Мисливець за скарбами: проклятий сундук"
Опис: Історія веде про те, як герой з жадібністю до золота, зрадив усіх, свою команду і корабель віддав за скриню, яка давала все, що міг би побажати.
Народився в місті Брагин, там із дитинства стати моряком з особистим кораблем. Також, походить від бідної сім'ї. Дивлячись як живуть люди за стіною, в тих заможних людей - прокралась ідея про збагачення.
Коли герой підріс, він прокрався в команду морських авантюристів і разом з ними поплив у навколосвітню подорож, з незвичайними пригодами. Серед них - це зустріч із Моро і іншими морськими істотами.
Пізніше перейняв естафету і став капітаном корабля "Ласка". Після чого, зайнявся здійснити свої мрії, що завело до того сундука - це неабияка гарна пригода, але поганий кінець.
Тепер, герой захищає своє багатцво, при цьому грабує інших. Так, за ним ведеться розшук і назначена винагорода за його голову.
Особливі риси:
1) має бороду, частково сиве волосся, довге волосся з деякими зав'язками
2) виглядає блідо начебто з нього витягується життєва сила, дещо не в собі, боїться за своє багатцво
3) піратська роба, шабля, пістолет
4) зріст десь 182 см, вік за до 40. Має грубий голос.
5) по характеру: жадібний, самовпевнений, зухвалий, роздратований, зарозумілий, помішаний на багатстві, людина пригод, відвертий і чуйний до своєї команди.
Здібності:
1) Пасивна: Проклята скриня
а) При смерті героя створюється, в тій точці де він помер, певна область псування (насилає якусь негативну енергію), яка щомиті завдає деяку шкоду і при отриманні межі отриманої шкоди, то на короткий час потрапляє в ефект "нерухомості" - цей ефект може впливати кілька разів. Анімація: При смерті героя, скриня, що з часом носить герой, відкривається і випускає певну енергію псування, схожа на посуху з якоюсь сірою темрявою.
б) Якщо герой упіймав за допомогою здібності "Ловець" ціль, то вона потрапляє у скриню. За це герой отримує золото залежно від кількості і яка саме піймана здобич. У цей момент упійманий ворожий герой може викупитися від полону, але якщо не зможе, то через деякий час може отримати деяку шкоду і бути поміченим клеймом смертника, тільки якщо сам герой не помер до цього (при смерті героя ціль відпускається). Клеймо накладає ефект переслідування - всі вимерші мисливці за скарбами, які померли щоб дістати скриню, починають появлятися, переслідують і атакують.
2)Активна: Наживка
При активації, герой кидає у вибрану точку прокляті золоті монети, заздалегідь втрачаючи зі свого запасу, що змушує противників підняти їх. Діє у певній області. Якщо зазначеного золота у героя немає, то здатність не можна активувати. Є деяка невелика перезарядка вміння.
Чим більше ворог збиратиме золотих монет, тим більше жадібності виникатиме: цього ворога сильніше приваблюватиме це золото і можливо таке, що почне бігти за самим джерелом – героєм.
Додатково: Можливо, таким чином поділиться золотом з союзником (обережно із залежністю!). Здатність має певне обмеження.
3)Активна: Нечесна гра
При активації, герой кидає щось подібне «чарівного піску» на обраного противника, що залишається деякий час на ньому, при пересуванні залишає слід (можливо простежити), також при звичайній атаці по противнику завдає магічної шкоди (пісок підпалюється, при зіткненні з металом – зі зброєю героя).Далі йде на перезарядку. Має деяку вартість.
4) Активна: Ловець
При активації, герой дістає із скрині гармату, що дозволяє прицілиться і вистрілити в обрану область снаряд у вигляді сітки. Після чого, на місці, затягує сітку і разом із командою тягне за канат, з кожним пройденим часом тягне до себе (робиться невеликими ривками). При досягненні до героя, спіймана здобич потрапляє у скриню. Можна збити контролем. Сітка має обмежену витримку. При повторному натисканні скасовує цю дію, зменшуючи трохи перезаряджання. Має деяку вартість і перезарядку.
5) Активна: Разом із минулим (для активації необхідна певна кількість золотих монет)
При активації, герой закликає корабель з його командою у примарній формі, який пливе у вказаний бік, завдаючи всім магічної шкоди, через яку пройшов корабель (він летить на деякій висоті).
Є можливість того, щоб герой застрибнув на корабель – він пересувається разом з ним перебуває збоку і тримається за канат, що прив'язаний до корми. Можливо проходити крізь перешкоди. При повторному натисканні або при втраті енергії магдж, корабель з командою зникає. Далі йде на перезарядку. Має деяку вартість і витрати при використанні здібності протягом часу.
Додатково: Найближчі союзники під час виклику корабля можу
також потрапити на корабель і пливуть разом із героєм.
Герой може дати команді
стріляти у вказану область, що наносить магічну шкоду, хто попав під гарматний
обстріл.
Важливо знати, що герой
разом із союзниками, перебуваючи на кораблі стають несприйнятливими до фізичної
шкоди, тільки магічна.
Коментарі
Дописати коментар