Інес, "Не робот"
Проект Heroes of History
Герой на ім'я Інес, "Не
робот"
Опис: ця героїня
знаходиться у світі, де вже просунуті технології у робототехніці, також у цьому
світі існують невідомі для людей явища, що називають "феноменами".
Сам герой робот, як єдиний екземпляр людської сутності, можна сказати, що є
наполовину роботом. Вона може мислити, розуміти все навколишнє.
Зараз вважається як людина в бігах, яку хоче отримати і держава, і браконьєри. Історично, герой шукає свої деякі важливі втрачені спогади, так і тягне в ті місця, де можливо була вона. При цьому приходиться відбиватися від викрадачів. Добре, що на допомогу прийшов Арго і спас неабияк важливий момент. При цьому сама Інес ненавидить роботів… ой...щось мене занесло, далі мовчу...
Особливі риси:
1) волосся середнього розміру, кольору русявого змішаного із темним кольором, знизу створені два хвостика
2) дівчина років 16, середнього зросту для своїх років
3) з лівого боку лоба десь біля виска виглядає металева пластина по формі нагадує букву "I" (або римська цифра 1)
4) на одному із уха блистить деяка незвичайна прикраса
5) як не дивно, але сама по собі фізично сильна, хоча так не виглядає.
6) одягнена в щось подібне джинсів і кофти кенгуру.
7) На спині носить рюкзак залізний начебто сейф. Має при собі плазмовий пістолет від свого творця.
8) по характеру: спокійна, в певній мірі емоційна, мало кому довіряє, підозріле ставлення, страхи переслідують її, може захопитися певною справою, дивується і цікавиться всьому новому начебто як вибігла із клітки (хоча воно й так), старанна і відповідальна, може допомогти у біді, але сама й боїться діяти.
Здібності:
1) Пасивна: Спогади
Раз на кілька секунд, у випадковому місці з'являється деяка проекція спогадів
героя, що може відволікати ворогів, також, якщо герой знайде і подивиться цей
спогад, він може еволюціонувати, збільшуючи одну з характеристик героя. Ця
проекція діє якийсь час, потім зникає.
2)Активна: Чуттів
вись
При активації, герой починає крутитися навколо владної осі (горизонтально) зі
своєю зброєю в руках, завдаючи шкоди навколо (трохи пересувається), при
повторній активації, призводить до деяких з випадків:
а) Якщо активувати
повторно в момент, коли герой не зробив не одного обороту, то здатність скасовується
і на половину зменшує перезарядку.
б) Якщо активувати
повторно, коли герой зробив один оборот, то герой відлітає (невеликий ривок) у вказаний
бік, завдаючи деякої шкоди по дорозі.
в) Якщо активувати повторно, коли герой зробив два або більше обертів (з кожним
оборотом збільшує дальність дії здібності), то герой летить параболою
вертикально у вказаний бік, завдаючи шкоди при приземленні.
Має деяку перезарядку і
вартість.
3)Активна: Іншого
виходу немає
При активації, герой дістає зі спини зброю і відразу б'є у вказаний бік,
завдаючи шкоди, хто потрапив під цей удар і додатково завдає шкоди в деякій
невеликій області попереду цього ж удару. Також герой переходить на деякий час
у ближній бій використовуючи цю кувалду - рюкзак (ці атаки трохи більше шкоди
завдають, ніж звичайні, і робляться з невеликими замахами).
Додатково: При
активації в момент коли герой перебуває в підкинутому стані (у повітрі), він
починає крутитися навколо владної осі (вертикально) і доходячи до деякої висоти
від землі, завдає удару зброєю, завдаючи шкоди, яка ігнорує більшу частину
захисту цілі, що потрапила під удар, також у тій невеликій області піднімається
земля під деяким кутом, що перекидає ціль, що попалася, через героя (назад) на
деяку дальність, містить риси доброти, які проявляє в основному до тварин.
Має деяку перезарядку і
вартість.
4)Пасивно-Активна:
Загроза
Пасивна: Для звичайної атаки, Інес
використовує спеціальний пістолет, що вистрілює плазмові патрони – їх ефект
такий, що спочатку летять як звичайні патрони, але при замкнені із противником,
начебто вибухають і утворюють щось подібне електричного струму. Саме цей ефект
діє ефективно проти роботів (більша шкода і періодично відключає роботу
мікросхем). Патрони наносять деяку шкоду і частково паралізують на короткий
час.
Активна: При
активації, кидає щось подібне кулькової хлопавки, а потім вистрілює із
пістолета плазмовий патрон. Після чого, відбувається плазмовий вибух в деякій області,
що може нанести магічну шкоду і паралізувати на деякий час. В цьому випадку
кулькова хлопавка являє собою підсилювачем цієї плазми. Має деяку перезарядку і вартість.
5)Активна: Черниш
При активації, герой будить кота (феномен), а він у свою чергу вистрибує з
кофти кенгуру героя і допомагає йому деякий час. Вихованець завжди
пересувається разом з героєм, відновлюючи енергію магдж, також по можливості
атакує першого ворога (через деякий час знову атакує), що завдав шкоди
господареві, завдаючи деякої шкоди і заважаючи ворогові атакувати. Після
закінчення дії кіт повертається в кофту, при цьому впадає в сон - проходить
перезаряджання. Має деяку вартість.
Hero Name: Ines, "Not a Robot"
Description: Ines inhabits a world where advanced robotics technology coexists with mysterious phenomena known as "phenomena." She's a unique character, partly human and partly robot, with the ability to think and understand her surroundings. Her quest for lost memories brings her to various places where these memories might be found, all while trying to fend off relentless pursuers. Ines is a fugitive wanted by both the state and poachers. Despite her mechanical nature, she has a strong dislike for robots.
Character Traits:
- Calm: Ines maintains a sense of composure, even in challenging situations.
- Emotional: She possesses emotional depth, allowing her to connect with her experiences and surroundings.
- Suspicious: Ines is naturally wary and tends to trust only a few individuals.
- Inquisitive: She is intrigued by new experiences and has a strong desire to explore the world.
- Diligent: Ines is responsible and conscientious, often going the extra mile to help others.
- Courageous: She is brave and doesn't shy away from challenging situations.
- Caring: Ines demonstrates kindness, particularly towards animals.
Abilities:
Passive - Memories: Ines periodically projects fragments of her memories for a few seconds at random locations. These projections can distract enemies. When Ines finds and observes these memories, she can evolve, enhancing one of her characteristics. The projection disappears after some time.
Active - Senses Height: When activated, Ines spins around her power axis horizontally while holding her weapon, dealing damage to surrounding enemies. The ability can be activated again under various conditions:
- a) If activated before completing a full turn, the ability cancels, and the cooldown is reduced by half.
- b) After one full turn, Ines performs a small dash in the chosen direction, dealing damage.
- c) After two or more turns, Ines executes a vertical parabolic leap, landing in the designated area and causing damage on impact. The range increases with each additional turn. This ability has a cooldown and consumes energy.
Active - There Is No Other Way Out: Ines wields a sledgehammer from her backpack, striking the designated direction. This attack damages the target and creates an additional area-of-effect damage in front of the target. Ines enters close combat during this period, delivering more powerful strikes. If activated while Ines is in mid-air, she performs a vertical spin before striking the ground, dealing damage and launching the target backward. The ability has a cooldown and energy cost.
Passive-Active - Threat: Ines uses a specialized plasma pistol for her standard attacks. Her plasma rounds inflict damage and partially paralyze enemies for a brief duration. When activated, she throws a pellet firecracker before firing a plasma round from her pistol. This combination results in a plasma explosion in a specific area, causing magical damage and paralysis. The firecracker amplifies the plasma's effect. The ability has a cooldown and energy cost.
Active - Chernysh: Ines awakens her cat companion, Chernysh, from a phenomenon within her kangaroo jacket. Chernysh assists Ines by replenishing her mage energy and attacking enemies who harm her, dealing damage and preventing the enemy from retaliating. After completing its task, Chernysh returns to Ines's jacket to recharge. This ability has a cooldown.
Additional Abilities:
- When running, Ines moves at an accelerated pace for a limited time.
- Ines performs a rebound when dodging.
- She can block an attack and leave behind a ball cracker as a countermeasure.
Character Motivation: Ines is driven by her quest to recover her lost memories while evading pursuers. She seeks answers to her mysterious existence and navigates a world filled with technological advancements and enigmatic phenomena.
Conclusion: Ines, "Not a Robot," is a captivating character in the Heroes of History universe. Her blend of human and mechanical traits, along with her quest for self-discovery and her unique abilities, makes her an intriguing addition to the roster of heroes. Players can explore her character's complexity, from her emotional depth to her determination to uncover her past.
Коментарі
Дописати коментар