Шин, "Біжи або зупинись"

 Проект Heroes of History

Герой на ім'я Шин, "Біжи або зупинись"

Опис: герой походить від раси "Монпи" - маленькі чоловічки. Він разом із Гаєчкою мають майстерню, де розробляють певні механізми. Порівняно із іншими із племені, Шин обділений слабким рівнем внутрішньої енергії магдж, який використовують для запуску різноманітних механізмів. Для заміни, використовує фізичну енергію і трішки енергію магдж.

Особливі риси:

1) На руці надіто зброю щось рогатки, що вистрілює металеві снаряди і деякі механізми для руху чи атаки. А на іншій руці є деякі вимірюючі пристрої.

2) за спиною можна побачити щось подібне рюкзака, але із певними технічними прибамбасами.

3) зріст десь 137 см, вік - невідомо., добре фізично підготовлений.

4) блідне рожеве волосся, коротка зачіска із декількома кучерями.

5) по характеру: впевнений у своїх діях, чесний, вдячний за будь-яку допомогу, енергійний, постійно завісає у думках, оптимістичний, сміливий і часто приймає дуже екстремальні рішення. 

Здібності:

1) Пасивна: Біжи ...!

Герой має додаткову швидкість пересування і витривалість, також збільшує ефективність здібностей по таких можливих значень: шкоди, час дії, час перезарядки і додатковими ефектами. Але тільки якщо герой знаходиться в русі (не зупиняється), в сенсі, якщо герой зупиниться - втратить ефект пасивної здатності і вона піде на деяку перезарядку.

Мається на увазі, що при русі, заряджає пристрій під назвою "Блік", що використовується для відкривання і зарядки його механізмів. 

2) Активна: Тристріл

При активації, герой деякий час прицілюється, позначаючи три видні цілі (можна прицілюватися курсором), після закінчення дії, герой автоматично стріляє в помічені цілі, завдаючи деякої шкоди. Потім здатність йде на деяку перезарядку. Можливо втратити ціль з прицілу видимості. Якщо за час прицілювання не зміг націлитися на три цілі, то направляє свою атаку в дві або одну ціль, завдаючи більшої шкоди.

3) Активна: Великий стрибок (використовується тільки після зарядки)

При активації, герой кидає в зазначену точку деякий механізм, що своєю дією нагадує батут. В результаті, якщо герой або інші стануть на цей механізм, то він наддасть поштовх в гору (надає стрибок), що дає можливість стрибати (перестрибувати перешкоди, наприклад) в напрям, який заздалегідь було вказано (установка механізму в напрямку, в якому він буде працювати). Має дальність поштовху + стрибка і застосування. Після як здатність була використана, вона відразу ж йде на перезарядку. Час дії механізму присутнє. Має деяку перезарядку і вартість.

4) Токсини (використовується тільки після зарядки)

При активації, герой дістає із карману сумки зелений шар із токсинами, наступна атака завдає деякої шкоди цілі, після чого випускається газ в деякої області, який зменшує радіус бачення та завдає періодичної шкоди  деякий час. Відповідний снаряд може відскакувати від перепон.  Має деяку перезарядку і вартість.


5) Пробний механізм
(використовується тільки після зарядки)

При активації, герой дістає із карману сумки шар червоного кольору, потім вистрілює в зазначену точку, після чого виникає вибух в деякої області, який завдає деякої шкоди по області. Далі, виникає ще один сплеск, який змінює властивості речовини і енергії магдж, при якому вона кристалізується - саме тому противники, які знаходилися в цій області обхвачуються  речовиною і кристалізується, що їх знерухомлює (начебто як цемент).  Має деяку перезарядку і вартість.

Додатково: може використовуватися для створення перепон. Взаємодіє з будь-якими речовинами і енергією магдж. Тобто, можна використати для блокування магічної атаки.


Додаткові здібності:
1)  При бігу, герой спішиться.
2) При ухиленні, робить коротке сальто у вказаний напрямок. Є можливість зробити ковзання.
3) Може зробити перекид в повітрі після стрибка. 
4) Може вести вогонь через плече
5) Можна увійти в режим аналізу  - в цей момент герой дивиться на вимірюючі пристрої на руці.

Hero Name: Sheen, "Run or Stop"

Description: Sheen is a member of the "Monpi" race, known for their small stature. He co-owns a workshop with his partner Hayechka, where they develop various mechanisms. What sets Sheen apart from the rest of his tribe is his low level of internal magj energy. Instead, he relies on physical energy and a minimal amount of magic energy to power his creations. Sheen stands at about 137 cm tall, has pale pink hair in a short hairstyle with a few curls, and is well physically prepared. His distinctive features include a slingshot-like weapon on one hand, measuring devices on the other, and a backpack-like gadget on his back. Sheen is characterized by his confidence, honesty, gratitude, energy, optimism, bravery, and a tendency to make daring decisions.

Abilities:

  1. Passive - "Run ...!": Sheen gains additional movement speed and endurance when in motion. This passive ability enhances the effectiveness of his other abilities, increasing damage, action time, reducing recharge time, and adding additional effects. However, if Sheen stops moving, this passive effect is lost and enters a cooldown until it can be activated again. Running charges a device called "Blik" that is used to open and charge his mechanisms.

  2. Active - "Tristryl": Sheen aims for a brief period, marking three visible targets. Once the action ends, he automatically shoots at these marked targets, dealing damage. The ability then goes on cooldown. If any of the targets move out of sight during the aiming time, Sheen can still target two or one remaining targets, but with increased damage.

  3. Active - "Big Jump" (usable after charging): Sheen deploys a mechanism similar to a trampoline at a designated point. Anyone standing on this mechanism receives an upward push, allowing them to jump in the specified direction set when placing the mechanism. The jump covers a certain distance and provides a useful way to leap over obstacles. After use, the ability enters cooldown. The mechanism has a limited active time. It has some recharge and cost.

  4. Active - "Toxins" (usable after charging): Sheen retrieves a green vial of toxins from his bag. His next attack, when activated, deals damage to the target and releases a gas in a specified area. This gas reduces the radius of vision and inflicts periodic damage on those within it for a duration. The attack projectile can bounce off obstacles. The ability has a recharge time and consumes energy.

  5. Active - "Trial Mechanism" (usable after charging): Sheen takes out a red layer from his bag and fires it at a designated point. This creates an explosion in a specified area, dealing damage. A subsequent burst changes the properties of the substance and magj energy, causing crystallization. Opponents in this area become immobilized, akin to being encased in cement. This ability can interact with various substances and magic energy, making it versatile for creating barriers or immobilizing opponents. It has a recharge time and energy cost.

Additional Abilities:

  1. Sheen moves quickly when running.
  2. During dodges, Sheen performs a short somersault in the specified direction and can slide.
  3. Sheen can perform flips in the air after jumping.
  4. He can fire his weapon over his shoulder.
  5. Sheen has an analysis mode where he can focus on the measuring devices on his hand for information and data analysis.

Character Motivation: Sheen, "Run or Stop," is motivated by a strong sense of justice and the desire to make a difference in the world. Despite his unique challenges due to his low magj energy, he uses his exceptional abilities and daring decisions to contribute to the greater good. Sheen's work at the workshop, combined with his quest for justice, fuels his optimism and bravery in the face of adversity.

Conclusion: Sheen, "Run or Stop," is a compelling character with a unique set of abilities that add depth and complexity to the Heroes of History universe. His determination, energy, and courage make him an asset in the pursuit of justice. Sheen's innovative use of technology and resourcefulness, despite his limitations, makes him an intriguing and valuable member of the "Monpi" race.

Коментарі

Популярні повідомлення