Іфінгея, "Легендарний клинок"
Проект Heroes of History
Герой на ім'я Іфінгея,
"Легендарний клинок"
Опис: Іфінгея походить від давнього племені "Блакитна крапля". Прозвані так, бо мали на лобі позначку у вигляді краплі блакитного кольору, при цьому блистить і світиться, коли використовують здібності. Їх залишилося не так багато і часто заможні люди переманюють на свій бік в особистих інтересах, в основному заказ на вбивство. Іфінгею також переманили і примушують виконувати прикази. Викрали молодшу сестру і цим користуються.
Одного разу герой на ім'я Хіро перейшов дорогу цим багачам і направили її на його вбивство...
Особливі риси:
1) Багато клинків однакової форми. Атакує двома клинками, що знаходяться у руках.
2) на лобі має позначку у вигляді краплі блакитного кольору, при цьому блистить і світиться, коли використовує здібності
3) має не великий зріст десь 164 см, років 20
4) Пряме довге волосся із вирізом по центру, з переду з двох боків підтягнуте волосся шпильками, колір - сірий, виріз - темно-сірий ближче до чорного. Брови є тільки десь ближче до носа у вигляді густого овалу.
5) по характеру: спокійна, розважлива, не любить говорити попусту, до більшості відчуває зневагу, дбайлива, ставить перед собою цілі і виконує їх незважаючи на наслідки, не жорстока, може проявити співчуття до ближніх, має комплекси щодо страху до чоловіків.
Здібності:
1)Пасивна: Ватажок клинків
З одного боку плеча до
іншого, над головою героя (трохи за шиєю), знаходяться мечі в стані
невагомості, кількість їх додається за певного рівня. Якщо ворог атакував
героя, то один із клинків у відповідь летить і завдає шкоди, з певною
імовірністю залишає у противнику уламок (меч розпадається), що при певних діях
ушкоджує, навіть уповільнює регенерацію здоров’я. В цей момент, коли клинок
ламається, герой отримує деяку шкоду (клинки пов'язані з сутністю героя, що за
будь-який зруйнований меч герой отримує деяку шкоду). Клинок сам повертається
назад через деякий час, звичайно, якщо він не зруйнувався. Зруйновані мечі
відновлюються через деякий час.
2)Активна: Ціль
прийнята
При активації, герой направляє певну кількість своїх клинків у вибраного
противника, завдаючи шкоди, що також з певною імовірністю дозволяє залишити
уламок. Тримаючи активацію здібності задається кількість клинків. При
повторному натисканні повертає всі неушкоджені клинки назад. При повернені,
можливе додаткове ушкодження противників на своєму шляху.
Можливо атакувати
декілька противників одночасно, якщо попадають в межі взору (прицілювання). Має
деяку перезарядку.
3)Активна:
Несподіваний напад
При активації, герой швидко наближається до зазначеного противника непомітно і
лише у момент наближення з'являється на погляд ворога - це як би політ клинка
до цілі, який кинутий сильно. В цей момент противнику складно побачити і тільки
на близькій відстані може зреагувати (бачить початок і кінець, а політ ні).
При натисканні звичайної
атаки в момент наближення до противника, атакує двома клинками обходячи його
збоку, при цьому наносить певну шкоду. Має деяку вартість і перезарядку.
4)Активна: Вияв
слабкості
При активації, герой втрачаючи свій атакуючий потенціал, спрямовує всі клинки
до зазначеного союзника, створюючи з їх щит, який поглинає певну шкоду
залежно від кількості. Клинки також руйнуються, коли поглинають певну
кількість шкоди. Діє деякий час. Має деяку перезарядку.
5)Активна: На
волосині подій
При активації, герой прискорює час відновлення зруйнованих клинків, але
натомість втрачає здоров'я з кожним пройденим часом, під час дії здібності. При
повторному натисканні, цей процес зупиняє. Потім йде на перезарядку.
Додаткові здібності:
1)При бігу, герой спішиться, що протягом деякого часу прискорює свій рух.
2)Герой може швидко дертися по стінах чи деяких інших перепон, для цього може використати клинки.
3)При ухиленні, герой начебто робить невеличке сальто у відповідний бік.
4) Є можливість заблокувати атаку в ближньому бою з наступним контрнаступом
Коментарі
Дописати коментар