М'ямі, «Професор академії магії Сонрас»
Проект Heroes of History
Герой на ім'я М'ямі, «Професор академії магії Сонрас»
Опис:
М'ямі — представник племені
Монпи, низькорослих людей зі світло-синім чи світло-фіолетовим відтінком шкіри.
Волосся М'ямі має яскравий відтінок червоного, що підкреслює його запас
внутрішньої енергії. Як і всі Монпи, він має худорляве тіло, але здатний
піднімати вагу, яка перевищує його власну. Його велика голова, великі очі та
довгі вуха, вкриті шерстю, роблять його вигляд дуже милим. М'ямі є професором
академії магії Сонрас і володіє здатністю використовувати внутрішню енергію для
запуску різноманітних магічних механізмів та артефактів.
Особливі риси:
- Зріст та тіло: М'ямі — низькорослий, не вище півтора метра, з
худорлявим, але міцним тілом, характерним для представників племені Монпи.
Він здатний піднімати вагу, яка перевищує його власну.
- Шкіра: Його шкіра має світло-помаранчевий відтінок.
- Волосся: Волосся М'ямі має яскравий помаранчевий відтінок, що відображає
внутрішню енергію, яку він використовує для магії.
- Обличчя: Голова М'ямі трохи більша, ніж у звичайних людей, із
великими виразними очима. Його довгі вуха, вкриті м'якою шерстю, надають йому
милого вигляду.
2) Характер:
- Розсудливий: Як професор академії магії Сонрас, М'ямі має глибоке
розуміння магічних мистецтв і завжди діє обдумано, аналізуючи ситуацію.
- Доброзичливий: Він завжди готовий допомогти своїм учням та колегам,
виявляючи тепло та турботу.
- Стійкий: Незважаючи на свою милу зовнішність, М'ямі має незламну
волю і не боїться труднощів.
3) Особливості:
- Шпилька: М'ямі носить шпильку у волоссі, яку отримав від своєї
сім'ї. Ця шпилька покращує перебіг енергії магдж, дозволяючи йому краще
контролювати свої сили.
- Магічні здібності: М'ямі має здатність використовувати внутрішню
енергію для активації різноманітних магічних механізмів та артефактів, які
він сам створює або отримує під час ритуалів.
- Інтелект: Як професор, він має глибокі знання в магії та механіці, що робить його видатним викладачем і наставником.
Здібності:
1) Пасивний: «Внутрішній потік»
Герой носить деяку шпильку у волоссі, яку він отримав від сім'ї. Ця шпилька має властивість покращувати перебіг енергії магдж. Таким чином, коли є нестача енергії магдж, то прискорює її відновлення за рахунок здоров'я. І навпаки - якщо є нестача здоров'я, то прискорює відновлення за рахунок енергії магдж.
2) Активна: «Пульсуюча шарова блискавка»
При активації, герой у руці, протягом часу, створює енергетичні імпульси, після чого кидає у вказаному напрямку. Шарова блискавка летить і періодично викидає із себе енергію (пульсація), що ушкоджує противників на своєму шляху. Має деяку перезарядку і вартість.
3) Активно: «Магічна клітка»
При активації, герой від руки до руки проводить потік енергії магдж у вигляді цифри 8. Після закінчення, випромінює у простір. Перший противник, що попав під атаку, отримує магічну шкоду і навколо нього створюється бар'єр - клітку, з якої протягом деякого часу не можна вибратися у звичайний спосіб. Має деяку перезарядку і вартість.
4) Активна: «Перетворення»
При активації, герой може перетворитися на певний вказаний об'єкт. Таким чином, маскується протягом деякого часу. Але, стає більш вразливим до шкоди і ефектам. При отримані шкоди, одразу знімає зачаровування. Має деяку перезарядку і вартість.
5) Активна: «Магічна карта»
При активації, герой дістає карту, потім насичує її енергією магдж. В цей момент вона начебто оживає - демонструє гравцю карту у збільшеному вигляді, де видно союзників і виявлених противників, у вигляді маркерів, що рухаються. Курсор має координати. Також, здібності героя видозмінюються і використовуються прям на карті, а саме:
«Пульсуюча шарова блискавка» - при активації, у вказаному місці на карті, з невеликою затримкою, вдаряє блискавкою аж до землі (як начебто падаючий промінь), що наносить магічну шкоду в деякій області. Є можливість змінити координати, при якому створиться вектор області атаки (промінь, що рухається з однієї точки до іншої - як лазер, що прожигає у заданому напрямку).
«Магічна клітка» - при активації, у вказаному місці на карті, з невеликою затримкою, створюється пастка з бар'єра - клітки, що займає певну площу (можна задавати), яка активується при повторній активації або після певного пройденого часу.
«Перетворення» - при активації, герой може вибрати на карті союзника чи противника, з невеликою затримкою, зачаровує у певний випадковий об'єкт (по звичному, у найближчі схожі об'єкти).
Додаткові здібності:
1. Левітація: М'ямі може левітувати і піднімати поруч із собою союзника. або об'єкт, якого може відкинути.
2. Повітряний рух: При ухиленні, М'ямі робить рух у вказаний бік з невеликим
польотом.
3. Магічний щит: М'ямі може створити перед собою магічний щит, що захищає
його від атак.
Коментарі
Дописати коментар