М'ямі, «Професор академії магії Сонрас»

 Проект Heroes of History

Герой на ім'я  М'ямі, «Професор академії магії Сонрас»

Опис: 
М'ямі — представник племені Монпи, низькорослих людей зі світло-синім чи світло-фіолетовим відтінком шкіри. Волосся М'ямі має яскравий відтінок червоного, що підкреслює його запас внутрішньої енергії. Як і всі Монпи, він має худорляве тіло, але здатний піднімати вагу, яка перевищує його власну. Його велика голова, великі очі та довгі вуха, вкриті шерстю, роблять його вигляд дуже милим. М'ямі є професором академії магії Сонрас і володіє здатністю використовувати внутрішню енергію для запуску різноманітних магічних механізмів та артефактів.

Особливі риси:
  • Зріст та тіло: М'ямі — низькорослий, не вище півтора метра, з худорлявим, але міцним тілом, характерним для представників племені Монпи. Він здатний піднімати вагу, яка перевищує його власну.
  • Шкіра: Його шкіра має світло-помаранчевий відтінок.
  • Волосся: Волосся М'ямі має яскравий помаранчевий відтінок, що відображає внутрішню енергію, яку він використовує для магії.
  • Обличчя: Голова М'ямі трохи більша, ніж у звичайних людей, із великими виразними очима. Його довгі вуха, вкриті м'якою шерстю, надають йому милого вигляду.

2) Характер:

  • Розсудливий: Як професор академії магії Сонрас, М'ямі має глибоке розуміння магічних мистецтв і завжди діє обдумано, аналізуючи ситуацію.
  • Доброзичливий: Він завжди готовий допомогти своїм учням та колегам, виявляючи тепло та турботу.
  • Стійкий: Незважаючи на свою милу зовнішність, М'ямі має незламну волю і не боїться труднощів.

3) Особливості:

  • Шпилька: М'ямі носить шпильку у волоссі, яку отримав від своєї сім'ї. Ця шпилька покращує перебіг енергії магдж, дозволяючи йому краще контролювати свої сили.
  • Магічні здібності: М'ямі має здатність використовувати внутрішню енергію для активації різноманітних магічних механізмів та артефактів, які він сам створює або отримує під час ритуалів.
  • Інтелект: Як професор, він має глибокі знання в магії та механіці, що робить його видатним викладачем і наставником.
Здібності:

1) Пасивний: «Внутрішній потік»
Герой носить деяку шпильку у волоссі, яку він отримав від сім'ї. Ця шпилька має властивість покращувати перебіг енергії магдж. Таким чином, коли є  нестача енергії магдж, то прискорює її відновлення за рахунок здоров'я. І навпаки - якщо є нестача здоров'я, то прискорює відновлення за рахунок енергії магдж.

2) Активна: «Пульсуюча шарова блискавка» 
При активації, герой у руці, протягом часу, створює енергетичні імпульси, після чого кидає у вказаному напрямку. Шарова блискавка летить і періодично викидає із себе енергію (пульсація), що ушкоджує противників на своєму шляху. Має деяку перезарядку і вартість.

3) Активно: «Магічна клітка»
При активації, герой від руки до руки проводить потік енергії магдж у вигляді цифри 8. Після закінчення, випромінює у простір. Перший противник, що попав під атаку, отримує магічну шкоду і навколо нього створюється бар'єр - клітку, з якої протягом деякого часу не можна вибратися у звичайний спосіб. Має деяку перезарядку і вартість.

4) Активна: «Перетворення» 
При активації, герой може перетворитися на певний вказаний об'єкт. Таким чином, маскується протягом деякого часу. Але, стає більш вразливим до шкоди і ефектам. При отримані шкоди, одразу знімає зачаровування. Має деяку перезарядку і вартість.  

5) Активна: «Магічна карта» 
При активації, герой дістає карту, потім насичує її енергією магдж. В цей момент вона начебто оживає - демонструє гравцю карту у збільшеному вигляді, де видно союзників і виявлених противників, у вигляді маркерів, що рухаються. Курсор має координати. Також, здібності героя видозмінюються і використовуються прям на карті, а саме:
«Пульсуюча шарова блискавка»  - при активації, у вказаному місці на карті, з невеликою затримкою, вдаряє блискавкою аж до землі (як начебто падаючий промінь), що наносить магічну шкоду в деякій області. Є можливість змінити координати, при якому створиться вектор області атаки (промінь, що рухається з однієї точки до іншої - як лазер, що прожигає у заданому напрямку).
«Магічна клітка» - при активації, у вказаному місці на карті, з невеликою затримкою, створюється пастка з бар'єра - клітки, що займає певну площу (можна задавати), яка активується при повторній активації або після певного пройденого часу.
«Перетворення» - при активації, герой може вибрати на карті союзника чи противника, з невеликою затримкою, зачаровує у певний випадковий об'єкт (по звичному, у найближчі схожі об'єкти). 


Додаткові здібності:

1.     Левітація: М'ямі може левітувати і піднімати поруч із собою союзника. або об'єкт, якого може відкинути.

2.     Повітряний рух: При ухиленні, М'ямі робить рух у вказаний бік з невеликим польотом.

3.     Магічний щит: М'ямі може створити перед собою магічний щит, що захищає його від атак.


Коментарі

Популярні повідомлення