Опис:
Беті, або «Моторошна лялька», —
це герой, який на перший погляд може здатися невинною іграшкою, але насправді
це потужна і небезпечна бойова одиниця. Її зовнішність і поведінка поєднують у
собі жах і граціозність, роблячи її непередбачуваним противником.
Особливі риси:
1. Зовнішність:
o
Беті має вигляд старовинної
порцелянової ляльки з тріщинами на обличчі та вицвілою фарбою. Її великі очі
мають глибокий, майже порожній погляд, що може викликати ворожнечу й страх.
o
Її тіло складається з рухомих
сегментів, що дозволяє виконувати складні та гнучкі рухи. На спині у неї
встановлений заводний ключ, який підкреслює її механічну природу.
o
Одягнена в старовинну сукню з
мереживами, що контрастує з її бойовими здібностями, вона виглядає одночасно
милою і жахливою.
2. Характер:
o
Беті холоднокровна і беземоційна, її дії завжди точні та розраховані. Вона сприймає світ як гру, де вона є головною лялькою.
o
Має сильний інстинкт
самозбереження і не йде на ризики без потреби. Але, коли вона відчуває загрозу, стає надзвичайно
агресивною.
o
Беті любить гратися зі своїми
противниками, перш ніж завдати смертельного удару, що робить її вдвічі
небезпечнішою.
3. Особливості:
o
Вразливість у вигляді ляльки:
Зовнішня крихкість Беті може вводити противників в оману, але її бойові навички
перетворюють цей недолік на перевагу.
o
Заводний механізм: Її заводний
ключ є джерелом сили, але також вразливою точкою. Його обертання під час бою
несе з собою певні ризики та можливості для противників.
o
Грація ляльки: Беті рухається з
неймовірною грацією, що нагадує танець, але її рухи надзвичайно небезпечні.
Здібності:
1) Пасивний: «Невинність»
Якщо герой протягом деякого часу не рухається, то він стає у певну позу мов статуя. В такому стані герой відновлює енергію магдж, менше отримує шкоди і не піддається негативним ефектам.
2) Активна: «Танець»
При активації, робить три послідуючі смертельні рухи, які виглядають як танець. Спочатку із рук вилазять два довгих ножів, після чого тіло починає швидко обертатися (начебто як лезо блендера) і із певною швидкістю рукається на деяку відстань у вказану точку (ну як дзиґа). Відповідно ушкоджує противників в межах атаки вздовж прямої та в кінці займає нову позицію для повторної активації. Далі при повторенні, герой підстрибує і одночасно робить ривок у вказаний напрямок на деяку відстань, а також обертає тіло під кутом 45 градусів до горизонту, ушкоджуючи противників, при цьому перестрибуючи їх або невеликі перепони. При ще одному повторенні, герой в місці приземлення стає однією ногою на носок, а іншу відводить назад (утворюється між ними 90 градусів). Для того, щоб зрівноважитись, частково нагинається вперед. Використовуючи обертальний момент попередньої атаки, герой починає швидко обертатися у відповідній області, наносячи шкоду противникам довгим ножом на нозі. Нагадує танець балерини. Має деяку вартість (окремо) і перезарядку (залежно від стадії).
3) Активна: «Заводний ключ»
При активації, герой накручує ключ, що знаходиться на тілі. Після чого, за рахунок поглинання енергії магдж, збільшує рівень здоров'я. Також, збільшує швидкість атаки, пришвидшує перезарядку здібності "Танець" і відстань її дії. Діє деякий час. Має деяку перезарядку і вартість.
4) Активно-Пасивна: «Конструювання»
Пасивна: Знищуючи певні пристрої чи механізми, герой може отримати певні деталі, що накопичуються і використовуються при активації здібності.
Активна: При активації, герой використовує деталь протягом певного часу, щоб відновити здоров'я (починити себе). Також, переозброюється, що збільшує рівень атаки на певний процент і зберігає його надалі (накопичує). Має деяку перезарядку.
5) Активна: «Ляльковий театр»
При активації, герой навколо себе в певній коловій області, визиває ілюзію сцени, на якій розміщено у випадкових місцях ляльки схожих на героя. Якщо противник потрапляє в поле зору однієї з ляльок чи надумається їх зачепити, то вони починають атакувати, наносячи шкоду, при цьому ці атаки сповільнюють уражену ціль. Але, не можуть вийти із області дії здібності - прикріплені нитками, начебто ними хтось керує. Ляльки можна знищити, мають певний рівень здоров'я. Необмежена у часі дії, коли герой перебуває в цій області і ще протягом деякого часу після виходу із ілюзії. Сцена дещо похмура, таким чином погіршує видимість. Має деяку перезарядку і вартість.
Додаткові здібності:
Коментарі
Дописати коментар